ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞIM DAİRE BAŞKANLIĞI
Sinyalizasyon Sistemleri Malzeme Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/434207 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HAMİDİYE MAH. 275.SOK. 1 HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143138563 - 4143138564 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 15 Kalem Sinyalizasyon Sistemleri Malzeme Alım İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | İdarenin Belirleyeceği Yer veya Yerler |
c) Teslim tarihi | : | Teslim süresi 75 takvim günü içinde olacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi 6.Kat İhale Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 29.09.2017 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Teknik Şartnamede belirtilmiş olan tüm kalemlere ilişkin istenmiş olan tüm belgeler ihale teklif dosyasında istekliler tarafından sunulması zorunludur. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Tedarik edilecek malların numuneleri ile ilgili açıklamalar teknik şartnamede belirtişmiştir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü Sinyalizasyon Sistemleri Malzeme Alımı İşi |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞIM DAİRE BAŞKANLIĞI adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı ve Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi 6.Kat İhale Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
STANDART SİNYALİZASYON DİREĞİ | 300 | adet |
BAŞÜSTÜ SİNYALİZASYON DİREĞİ | 50 | adet |
OTO SİNYAL ÜNİTESİ (300 MM. POWERLED) | 100 | adet |
YAYA SİNYAL ÜNİTESİ (200 MM. POWERLED) | 360 | adet |
FLAŞÖR SİNYAL ÜNİTESİ (300 MM. POWERLED) | 150 | adet |
MENHOL 485MMX485MM B125 (8 ÇIKIŞLI) | 250 | adet |
MENHOL 485MMX485MM TİP D400 (8 ÇIKIŞLI) | 250 | adet |
BALIKGÖZÜ KAMERA 5 MP | 40 | adet |
HAREKETLİ KAMERA ( SPEEDDOME,2 MP 30 X ZOOM ) | 10 | adet |
ENDÜSTRİYEL LCD EKRAN 47” İNC | 5 | adet |
VİDEOWALL KONTROL ÜNİTESİ | 1 | adet |
FİBER FÜZYON MAKİNASI | 1 | adet |
SAHA KENAR SWİTCH | 20 | adet |
SFP MODÜL | 60 | adet |
FİBEROPTİK HATA TESPİT CİHAZI | 2 | adet |