• İhale No
    2012/75900
  • İhale Adı
    ŞİRKETİMİZ İHTİYACI MUHTELİF EBATLARDA EP160 BANT TAMİR FLASTERİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Temmuz 2012 15:00
  • İdare
    SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    19 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 ŞİRKETİMİZ İHTİYACI MUHTELİF EBATLARDA EP160 BANT TAMİR FLASTERİ ALINACAKTIR

SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Muhtelif Ebatlarda EP160 Bant Tamir Flasteri Alımı açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi                                 :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası :  0 236 613 19 83-613 31 00-612 84 49
c) Elektronik Posta Adresi      :  ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı     :  Teknik şartnamelerindeki özelliklerine göre 1. Kalem     10 Adet, 2. Kalem 25 Adet, 3. Kalem 25 Adet ve 4. Kalem 18 Adet olmak üzere toplam 78Adet
b) Yapılacağı Yer                   :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
c) İşin Süresi                          :  İşin süresi 80 (seksen) takvim günüdür.
d) Dos. No                             :  25 SEAS 12/31      2012/75900
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer                    :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve Saati                    :  09.07.2012 Pazartesi günü saat 15:00
c) Teslim Yeri                         :  SEAŞ ambarı.
4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 60,-TL. Karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların İhale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç 60,-TL. doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler 09.07.2012 Pazartesi günü saat 15:00’e kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.
6- İstekliler Tekliflerini birim bedel TL/Adet üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihaleye kısmi teklif verilebilir.
8.2. Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.
8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
9 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Satın Alma ve İhale Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
5120/1-1

Ek:

İhale dosyaları için tıklayınız.
İlan için tıklayınız.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim