• İhale No
    674025
  • İhale Adı
    ŞİRKETİMİZ İHTİYACISTOK MAKİNE OPERATÖR PERSONEL HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2014 15:00
  • İdare
    SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    07 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

ŞİRKETİMİZ İHTİYACI STOK MAKİNE OPERATÖR PERSONEL HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR
SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Stok Makine Operatör Personel Hizmet Alımı işi açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi                                    :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 236 613 19 83-612 84 49
c) Elektronik Posta Adresi         :  ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin                 :
a) Niteliği, Türü ve Miktarı        :  3 yıl süreyle 29 adet Stok Makine Operatör Personel Hizmet Alımı işi.
b) Yapılacağı Yer                      :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
c) İşin Süresi                             :  İşe başlama tarihinden itibaren 1095 (bindoksanbeş) Takvim Günüdür.
d) Dos. No                                :  30.5 SEAS 14/9    2014/24654
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer                       :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve Saati                       :  18.03.2014 Salı saat 15:00
c) Teslim Yeri                            :  SEAŞ Genel Müdürlüğü.
4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görüle bilir ve ¨ 100,00 karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların İhale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç ¨ 100,00 doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler 18.03.2014 Salı saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.
6 - İstekliler Tekliflerini birim bedel TL. üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihaleye kısmi teklif verilemez.
8.2. Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.
8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
9 - İhaleye katılacak firmaların tek sözleşme kapsamında ihaleye verecekleri teklifin fiyatının en az %25’i oranında iş deneyimi belgesi sunmaları gerekmektedir.
9.1. İhaleye iştirak edecek firmalar; kömür stoklama makineleri ile kömür stoklama, kömür hazırlama tesislerinin işletilmesi veya bakımı konularını kapsayan işler ile ilgili olarak İş deneyim belgelerini teklifleri ile birlikte vermeleri zorunludur.
10 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Satın Alma ve İhale Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
1767/1-1

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim