• İhale No
    2017/589119
  • İhale Adı
    SİSTEM ODASI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Aralık 2017 11:00
  • İdare
    Samsun İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    20 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SİSTEM ODASI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesislerinde kullanılan HBYS Ortak Veri Tabanı için Veri Merkezi Kurulumu Sistem Odası Cihazları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/589119
1-İdarenin
a) Adresi : Ulugazi Mah. İstiklal Cad. No:46 55030 MERKEZ İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3624445112 - 3624355562
c) Elektronik Posta Adresi : samsun.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesislerinde kullanılan HBYS Ortak Veri Tabanı için Veri Merkezi Kurulumu Sistem Odası Cihazları Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sağlık Tesislerimiz İlgili Malzeme Depolarına Teslim Edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Tüm malzemeler yerlerine her türlü kablo bağlantısı yapılmış biçimde monte edilecek olup çalışır vaziyette teslim edilecektir. Montaj ve bağlantı için gerekli montaj askı aparatı, her türlü sarf malzeme (dübel, cıvata ,pul vb. ) ve işçilik ücretleri teklif fiyata dahildir. Teknik şartnamede belirtildiği şekildedir. İdarenin siparişine müteakip 60 takvim günü içinde teslimat yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Servisi - Adalet Mah. 100. Yıl Bulvarı No:232 İlkadım/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 11.12.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri malzemeler ile ilgili teknik şartnamede istenen özelliklerin görülebileceği; katalog, broşür, fotoğraf, teknik doküman, kullanım kitabı, CD v.b. gibi belgeleri teklif dosyasında sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bilgi işlem teknolojilerine yönelik her türlü ekipman satış- sistem odası cihazları satış  işi veya bilgisayar donanım-yazılım satış işleri.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Servisi - Adalet Mah. 100.Yıl Bulvarı No:232 İlkadım/SAMSUN -Samsun Defterdarlığı Muhasebe Birimine (Ziraat Bankası Samsun Merkez Şubesindeki IBAN No: TR05 0001 0002 2200 0010 0057 87) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Servisi - Adalet Mah. 100. Yıl Bulvarı No:232 İlkadım/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kesintisiz Güç Kaynağı 2 adet
Hassas Kontrollü Klima 2 adet
Ortam İzleme (GÜVENLİK) 1 adet
Yangın Söndürme Sistemi 1 adet
Klima Split Invanter (24 BTU DUVAR) 2 adet
Kamera Kayıt Ünitesi 1 adet
24 Kasım 2017

DÜZELTME İLANI

SİSTEM ODASI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

SİSTEM ODASI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2017/589119
1- İdarenin
a) Adresi:Ulugazi Mah. İstiklal Cad. No:46 55030 MERKEZ İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası:3624445112 - 3624355562
c) Elektronik posta adresi:samsun.imis@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :20.11.2017 - 3488
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :DOĞRU VE TARAFSIZ HABER - 21.11.2017
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

Madde 3 -  İhalenin

a) Yapılacağı yer: Samsun İl Sağlık Müdürlüğü (Eski Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği) 1.Kat Toplantı Salonu - Adalet Mah. 100. Yıl Bulvarı No:232 İlkadım/SAMSUN

b) İhale  tarihi ve saati : 14.12.2017 - 11:00