• İhale No
    2014/87060
  • İhale Adı
    SİSTEM PROJESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ağustos 2014 11:00
  • İdare
    TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU Destek Hizmetleri
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    31 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SİSTEM PROJESİ SATIN ALINACAKTIR

TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU DESTEK HİZMETLERİ

Sistem Projesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/87060
1-İdarenin
a) Adresi : Sağlık Mahallesi Adnan SAYGUN Caddesi 55 06430 Sıhhiye ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125655103 - 3125655092
c) Elektronik Posta Adresi : ......................
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Sistem Projesi Alımı (1 Adet)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Türkiye Halk Sağlığı Kurumu, Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı / Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Caddesi No:55 Sıhhiye Çankaya / ANKARA
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 50 takvim günü içerisinde tam ve çalışır vaziyette kurularak muayene ve kabule hazır hale getirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı ( Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mah. Adnan Saygun Cad.No: 55 A Blok Sıhhıye-Çankaya/ANKARA)
b) Tarihi ve saati : 27.08.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi.İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.Bu belgelerin ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması gerekmektedir

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif edilen çözüme ait lisanslar ile birlikte en az 3 yıl boyunca çıkacak tüm yazılım güncellemeleri ve güvenlik yamaları yüklenebilmelidir, ayrıca 3 yıl boyunca 5 gün 9 saat (hafta içi mesai saatleri içinde) destek hizmeti verilmelidir.

İlgili ürün maddelerinde aksi belirtilmedikçe,  herhangi bir arıza durumunda, yüklenici tarafından müdahale edilmesine rağmen sorun devam ediyorsa yüklenici arızalı donanımı garanti süresi zarfında aynı model veya üst modeliyle ücretsiz değiştirmek ile yükümlüdür.


İlgili ürün maddelerinde aksi belirtilmedikçe, teklif edilecek tüm cihazlar 3 yıl boyunca 7x24 çağrı açtırılabilecek şekilde üretici garantisi altında olacaktır. Ayrıca yüklenici firmanın 7x24 saat hizmet verebilecek bir çağrı merkezi olmalı ve sözleşme aşamasında bu numara idareye sunulmalıdır. Kurum yükleniciye çağrı açtıktan sonra en geç 4 saat içerisinde müdahale edecektir.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekli firmanın İhale tarihinde halen geçerli olan TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi ve ISO 9000 kalite yönetim sistemi kurmuş ve belgelemiş olmalı ve örnekleri teklif ekinde verilmelidir.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli, teklif verdiği iş için Teknik Şartname’nin her bir maddesini, aynı madde sırasında, madde numaralarını ayrı ayrı yazarak, cevaplayacaktır. Eksik veya cevapsız madde bırakılmayacaktır. “Evet/Hayır, Okundu/Anlaşıldı” gibi cevaplar verilmeyip, her madde detaylı olarak açıklanacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluşlarda yapılan ve tek sözleşmeye bağlanmış her türlü yazılım ve/veya sistem kurulumu işleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 7 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Merkez Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü (A Blok) (Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Caddesi No:55 Sıhhiye Çankaya/ ANKARA) adresine döküman bedeli yatırılması durumunda Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Biriminden (A Blok) satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Birimi (Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mah. Adnan Saygun Cad.No: 55 A Blok Sıhhıye-Çankaya/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sistem Projesi 1 Adet