SIVI BAZLI SİTOLOJİ PREPERAT HAZIRLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Do kuz Ey lül Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2011 Yılı Sıvı Bazlı Sitoloji Preperat Hazırlama Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/63869
1-İda re nin
a) Adre i : Mithatpasa Caddesi No: 1606 İnciraltı Kampüsü 35340 BALÇOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 232.412 24 08 - 232. 412 24 27
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet dresi (varsa) : https://ekap.ki .gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) T slim yeri : Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Merkez Laboratuvar Deposu' dur.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak, işe başlama talimatının tebliğinden itibaren sipariş verildikçe 31/12/2011 tarihine kadar peyder pey D.E.Ü. Hastanesi Merkez Laboratuvar deposuna yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : D.E.Ü. Döner Sermaye İşletmesi Mithatpaşa Cad. No:1606 İnciraltı
Kampüsü 35340 Balçova İZMİR
b) Tarihi ve saati : 13.06.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Önerilen sistemin kullanımına yönelik demonstrasyon ve kullanıcı eğitimi (Laboratuvar sorumlularının belirleyeceği koşullarda) verilmelidir. Teklif edilen sistemler ve kitler ihale günü ve saatinden itibaren 7 gün (168 saat) içinde Patoloji laboratuvarının belirleyeceği koşullar çerçevesinde denenmesi için hazırlanacak ve laboratuvar sorumluları tarafından denenecektir. Her parametre için en az 100 test denenmek üzere verilecektir. Yapılan çalışmada; Patoloji laboratuvarı yöntem onayı prosedürü uygulanacaktır. Patoloji Laboratuvarı tarafından daha önce kullanılmış ve/ veya denenmiş sistem ve/veya kitlerden tekrar demonstrasyon istenmeyebilir. Demonstrasyonu yapılmayan sistemler ve kitler ile ilgili teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
Teklifle birlikte teknik şartnamenin 6.1 maddesine göre hazırlana ak teknik şartnameye cevap yazısı ihale
dosyasında bulunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Fiyat Dışı Unsurlar: Sıvı bazlı sitoloji kiti için ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyat ile birlikte fiyat dışı unsurlar da dikkate belirlenecektir. Fiyat dışı unsurlar ile fiyat dışı unsurların parasal değerleri veya nispi ağırlıkları ile hesaplama yöntemi aşağıda belirtilmiştir. Fiyat Dışı Unsurlar Puanlaması : Sistemde kullanılan solüsyondan preperat hazırlandıktan sonra kalan numuneden HPV-DNA çalışılması için FDA onayının bulunması; Nispi Puan Ağırlığı %2 puan Sistemin FDA onayında klasik PAP-Smear yönteminden üstün olduğunun belirtilmesi; Nispi Puan Ağırlığı % 2 puan Hastadan alınan swabın laboratuara gönderildiği fiksasyon ve transport kaplarının içeriklerinin kliniklerdeki olası yangın tehlikesine karşı yanıcı olmaması, laboratuar çalışan sağlığının korunması için toksik olamayan fiksatiflerden (ethanol) olması; Nispi Puan Ağırlıpı % 2 puan Laboratuar işgücünden ve zamandan tasarruf için aynı anda en az 1 saatte 48 boyası da tamamlanmış 48 materyalin hazırlanabilir olması ve laboratuara kurulacak sistemin santrifüj kapasitesi aynı anda en az 48'lik tüp
çevirebilmesi: Nispi Puan Ağırlığı: % 2 puan Sistem özellikle kanlı ve mukuslu materyallerde rutin çalışma prosedürüne ek olarak başka bir ek reaktif ile işleme gerek olmaması; Nispi Puan Ağırlığı % 2 puan Yukarıda sıralanan üstün özellikler ve karşılarında belirtilen nispi puan ağırlıkları ile verşlen fiyat efektif olacaktır. Puanlama Örneği: A firmasının toplam teklif fiyatı 450,00 TL, B firmasının toplam teklif fiyatı 420,00 TL olsun. A firmasının fiyat dışı kriterlerden toplam nispi puan % ağırlığı %10, B firmasının fiyat dışı kriterlerden toplam nispi puan % ağırlığı %3 olsun. A firmasının fiyatı: 450 x (%100-%10)=450,00 x 0,90= 405,00 TL B firmasının fiyatı: 420 x (%100-% 3) =420,00 x 0,97= 407,40 TL Sonuç olarak; A firmasının toplam teklif fiyatı yüksek olarak görünmesine rağmen, değerlendirmede fiyat dışı kriterler dikkate alındığında Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif olduğu için seçilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı D.E.Ü. Döner Sermaye
İşletmesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank İzmir Balçova Şubesi IBAN No: TR 84
000 15 00 158 00 72 90 31 85 13 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar D.E.Ü. Döner Sermaye İşletmesi Mithatpaşa Cad. No:1606 İnciraltı Kampüsü 35340 Balçova İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sıvı Bazlı Jinekolojik Sitoloji Preperat Hazırlama | 10000,00 | Test |
Sıvı Bazlı Jinekolojik Olmayan Sitoloji Preperat Hazırlama | 2000,00 | Test |