• İhale No
    2016/475412
  • İhale Adı
    SIVI KLOR DOZAJLAMA SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi ve Tarım Makineleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Aralık 2016 14:00
  • İdare
    Ordu Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SIVI KLOR DOZAJLAMA SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR

ORDU SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

SIVI KLOR DOZAJLAMA SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI MAL ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/475412
1-İdarenin
a) Adresi : DURUGÖL MAH. ATATÜRK BULVARI 453 52100 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522332558 - 4522266616
c) Elektronik Posta Adresi : yatiriminsaat@oski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 KALEM SIVI KLOR DOZAJLAMA SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI MAL ALIMI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : OSKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ARITMA TESİSLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI DEPOLAR VE TERFİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ALTINORDU YERLEŞKESİ DEPOLARINA BOŞALTILACAKTIR.
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞME İMZALANMASINA MÜTEAKİP 12 AY İÇERİSİNDE PEYDER PEY OLARAK YAPILACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : OSKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Durugöl Mah. Atatürk Bulv. No: 453 Altınordu/ORDU
b) Tarihi ve saati : 08.12.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Tüm parçaları ile birlikte dozajlama sistemi ve malzemeler 2 (iki) yıl süre ile yüklenicinin garantisi altında olacaktır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

Kullanılacak Klorlama Dozaj Pompası; komple, tüm parçalarıyla beraber ilgili CE belgelerine (LVD 73/23/EEC; Alçak Gerilim Yönetmeliği ve EMC/ 89/336/EEC;Elektomanyetik Uyumluluk Yönetmeliği) sahip olmalıdır; bu belgeler ihale dosyasıyla birlikte idareye sunulacaktır.    

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE TEK SÖZLEŞMEYE BAĞLI SIVI KLOR DOZAJLAMA SİSTEMİ YEDEK PARÇALARI BENZER  İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı OSKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Durugöl Mah. Atatürk Bulv. No: 453 Altınordu/ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar OSKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Durugöl Mah. Atatürk Bulv. No: 453 Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Elektrikli Dozaj Pompası (220 V) 30 adet
1 A Cam Sigorta (5 x 20) 150 adet
10 A Cam Sigorta (5 x 20) 300 adet
Güneş Enerjili Dozaj Pompası (12 V) 45 adet
Basma Hattı Takımı (4 mm x 6 mm Bilyeli) 300 adet
Emiş Valfi Takımı (4 mm x 6 mm, viton seviye sensörlü) 150 adet
Anti Sifon Aparatı (4 mm x 6 mm Bilyeli) 150 adet
Rekor Takımı (4 mm x 6 mm Bilyeli) 360 adet
Çekvalf Takımı (Fişekli;alt ve üst) 150 adet
Dozaj Pompası Kafa Takımı (PVDF) 90 adet
Basma Hortumu (4 mm x 6 mm ölçüsünde) 2.000 metre
Koruma Hortumu (Spiral; 4 mm x 6 mm boru koruması) 1.200 metre
Jel Akü ( 12 V, 55 A ) 180 adet
Regülatör-Şarj Ünitesi 90 adet
Flatör (Seviye Sensörü) 180 adet
Dozaj Pompası Ana Kartı(220V AC Pompa İçin) 15 adet
Dozaj Pompası Ana Kartı (12V DC Pompa İçin) 45 adet
BNC Soket (Erkek ve Dişi çift olarak) 180 çift
Dozaj Pompası Elektromanyetik Ünitesi (12 V) 50 adet
Dozaj Pompası Elektromanyetik Ünitesi (220 V) 20 adet
Güneş Paneli ( 12 V, 55 Watt ) 30 adet
3 mm Galvaniz Kabin 15 adet
Solar Kablo 480 metre
100 Litre‘lik Dikey Tip Klor Tankı 20 adet
300 Litre‘lik Dikey Tip Klor Tankı 20 adet