• İhale No
    1210113
  • İhale Adı
    SIVI KLOR Temini
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar ve Maden Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    15 Kasım 2016 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

TEKLİF mektubudur

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

 

       
   

[ahi İUMKSIZ

İdari ve\Ma İşler Müdür Yrd.

 
 
 

Hastanemiz Tel: 0386 213 4515 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kdh_satinalma@hotmail.com

NOT:Teklif mektupları en geç V5‘../-//.../2016-Saat: 462?

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

 


BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

Marka

MİKTARI

1

 

Hastanemiz Su Sisteminde Kullanılmak Üzere SIVI KLOR Temini

 

150

Litre

 

 

TOPLAM =

 

               

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-                Teklif    verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-                   Silinti, kazıntı ve imza kase bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-   Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalma birimine gönderilecektir.

5-                 Teklif    Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                         İstekliier   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                                Sözkonusu  alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                             Firmaların  sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                         idaremiz     mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-   Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-                  S.U.T.   Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır. Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-   Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                              Uhtesinde  Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-              Alım          uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

SIVI KLOR TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-  Aktif klor miktarı % 13-15 (m/v) aralığında olmalıdır.

2-                       Sağlık          Bakanlığı ve TŞE standartlarına uygun olarak üretilmiş olmalıdır.

3-               Sıvı      klor efı fazla 25 Kg lık PE bidonlarda depolanmış olmalıdır.

4-              Raf       ömrü, Sağlık Bakanlığı standartlarına göre 3 ay olmalıdır.

5-                                       Yoğunluğu      (özgül ağırlığı) (20 C'de) 1,20-1,25 gr/cm3 aralığında olmalıdır.

6-                Sıvı      klor, yüklenici tarafından hastanemiz ısı santrali deposuna teslim edilecektir.

7-                          MSDS        (malzeme güvenlik bilgi formu) Türkçe olarak mal ile birlikte muayene komisyonuna teslim edilecektir.

8-                   Ürün   Orijinal ambalajında ve kapakları hiç açılmamış (kilitli) olmalıdır.

9-                Sıvı      halde,berrak,san renkte ve tortusuz olmalıdır.

10-                                      Noniyonik,     rahatsız edici kokusu giderilmiş ve hoş kokulu olmalıdır.


 

Muhittin KAYA Baş Teknisyen

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim