• İhale No
    2013/128908
  • İhale Adı
    SIVI VE KATI YAKIT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ekim 2013 14:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    17 Eylül 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SIVI VE KATI YAKIT SATIN ALINACAKTIR
AĞRI KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Genel sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerine sıvı ve katı yakıt alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/128908
1-İdarenin
a) Adresi:Ağrı kamu hastaneler Birliği genel Sekreterliği, Merkezi Satınalma Birimi Hürriyet Mah. Vali Konağı Cad. 2. Kat MERKEZ AĞRI AĞRI MERKEZ/AĞRI
b) Telefon ve faks numarası:4722159008 - 4722152103
c) Elektronik Posta Adresi:agrikhbsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Hamur ilçe devlet hastanesi 3.000 litre, Diyadin ilçe devlet hastanesi 10.000 litre motorin ve 150 ton fındık kömür, Eleşkirt ilçe devlet hastanesi 7.000 litre, Patnos devlet hastanesi 6.000 litre, Doğubeyazıt ilçe devlet hastanesi 7.500 litre, Tutak devlet hastanesi 10.000 litre motorin teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Malın/İşin teslim süresi 360 takvim günüdür. Genel sekreterliğimize bağlı Hamur ilçe hastanesine 3.000 litre motorin,Eleşkirt ilçe hastanesine 7.000 litre motorin,Patnos ilçe hastanesine 6.000 litre motorin,Doğubeyazıt ilçe hastanesine 7.500 litre motorin,Tutak ilçe hastanesine 10.000 litre motorin ve Diyadin ilçe hastanesine 10.000 litre motorin ve 150 ton fındık kömürü alınacak olup idarelerin isteği doğrultusunda peyderpey teslim edilecektir.Ayrıca Yüklenici hizmet araçlarına ve jeneratörlerine akaryakıt ürünlerini verirken idarece düzenlenen akaryakıt teslim alma fişlerine göre işlem yapacaktır. Kurum Müdürleri’nin imzası olmayan fişlerle akaryakıt verilmeyecek, verildiği takdirde bu fişlerle alınan akaryakıt tutarları yükleniciye ödenmeyecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ağrı İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi Hürriyet Mah. Vali Konağı Cad. Ağrı/Merkez
b) Tarihi ve saati:10.10.2013 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1) İstekli bir Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu ise; Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Teklif sahibinin Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu olduğunu gösteren belge, 2) İstekli bir Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşunun Bayisi ise; Teklif sahibinin Bayisi olduğu kuruluş dan verilmiş ve iş bitim tarihine kadar geçerliliği olan Akaryakıt ve Dağıtım Pazarlama Kuruluşu’nun Bayisi olduğuna dair Bayilik Yazısı ve Bayilik Sözleşmesi (Bayilik Sözleşmesinde noter tastiki aranmayacaktır.), 3)Kömür Alımı için Çevre Bakanlığı veya Çevre İl müdürlüğünden Alınan Kömür satış izin belgesi.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde yapılmış olan sıvı ve katı yakıt alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ağrı İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi (Döküman Bedeli Genel Sekreterliğimizin Ağrı Vakıflar Bankası nezdindeki TR460001500158007300464330 IBAN nolu hesabına yatırılacaktır.) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Ağrı Vakıflar Bankası nezdindeki TR460001500158007300464330 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
hamur ilçe devlet hastanesi 3.000 litre
Diyadin Devlet Hast. Fındık Kömürü Alımı 150 TON
Diyadin ilçe devlet hastanesi 10.000 litre
eleşkirt ilçe devlet hastanesi 7.000 litre
Patnos ilçe devlet hastanesi 6.000 litre
Doğubeyazıt ilçe devlet hastanesi 7.500 litre
Tutak ilçe devlet hastanesi 10.000 Litre