İhale Kayıt Numarası | : | 2013/155756 |
a) Adresi | : | Yenişehir Mh. Vatan Cd. No: 2 42020 Selçuklu/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3323551731 - 3323553745 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@konya.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistem Daire Başkanlığı / KONYA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014 |
a) Yapılacağı yer | : | Yenişehir Mah. Vatan Cad. No:2 Selçuklu / KONYA |
b) Tarihi ve saati | : | 02.12.2013 - 10:30 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak, ihale konusu hizmet veya hizmetin bölümleriyle nitelik ve büyüklük bakımından benzerlik gösteren aynı veya benzer usullerle gerçekleştirilen teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık ile personel ve organizasyon gerekleri bakımından benzer özellik taşıyan (her türlü şehir içi toplu ulaşım hizmetleri ve buna benzer işler) ile ilgili taahhüdü altındaki ve bitirdiği işler benzer iş olarak kabul edilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Şoför ve Vatman için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) | 184.950 | Saat |
Hizmet Aracı Şoförü için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) | 4.050 | Saat |
Bakım-Onarım Personeli için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) | 75.600 | Saat |
Yardımcı Hizmetler Personeli için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) | 18.900 | Saat |
Şoför ve Vatmanlar için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti | 9.932,5 | Gün |
Hizmet Aracı Şoförü için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti | 72,5 | Gün |
Bakım-Onarım Personeli için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti | 725 | Gün |
Yardımcı Hizmetler Personeli için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti | 1.015 | Gün |
Yakıt ve personeli belediyeye ait; tamir, bakım, yedek parça, kasko, vergi, poliçe gibi giderleri de yükleniciye ait olmak üzere 2013 model ve üzeri, görünümü düzgün çift kabinli dizel pikap veya binek otomobil (365 Gün-24 Saat x 2 Adet Araç) | 365 | Gün |
İhale Tarihi 17.12.2013 09:00 olarak değişmiştir.