T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Kırşehir
16.02-2021
Sayı: 75990205-863 -232
Konu: Hizmet/Malzeme Alımı
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine fax /ınail yada elden ulaştırmanızı rica ederim. J
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1895-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
E-maiL- kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
NOT:Teklif mektupları en ge<J$. /20'21-S;sat: /4_: Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
TEKNİK RAPOR |
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları K.DV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı finııa dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olaıak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- Bakanlığımız TK.HK nıııı 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERL İLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikle sunmaları gerekmektedir.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.üdeıneler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
11 -Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SÜT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
Hastanemiz Kan Merkezi Biriminde kullanılmakta olan HELMER marka, PC 900 model, 1008801412 künye numaralı PLATELET KARIŞTIRICI / KAN AJİTATÖRÜ CİHAZININ soğutucu motorunun arızalandığı ve tamiratının mümkün olmadığı tespit edilmiştir. İlgili cihazla uyumlu 1 adet HSL11Y-5 kodlu AC 220-240 V, LRA 4.62 özelliklerindeki Soğutma motorunun dış piyasadan temin edilmesi gerektiğine dair teknik rapordur.04.02.2021
• Yüklenici firma soğutma motorunu cihaza monte edip, R-134a gaz dolumunu yaptıktan soma tam çalışır şekilde hastanemize teslim edecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|