İhale Dosya Nu. | : | 2019-19 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | SOGUTMA SISTEMININ ARIZA TESPITI MAKSADIYLA KESIF HIZMETI |
İlan Kategorisi | : | HIZMET ALIMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:0-262-2398923 Fax:0-262-2398922DERINCE EGITIM MERKEZI K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | KOCAELIKOCAELI |
İhale Tarihi * | : | 22.06.2019 |
İhale Saati * | : | 13:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 21.06.2019 |
İhale Türü | : | Hizmet AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 139982 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. DERINCE EGITIM MERKEZI KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DERINCE EGITIM MERKEZI KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Gölcük Deniz Filolari saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan hizmetin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (iki) yil süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DERINCE EGITIM MERKEZI KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 5 (bes) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde DERINCE EGITIM MERKEZI KOMUTANLIGI`na teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 22/06/2019 saat 13:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde DERINCE EGITIM MERKEZI KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Hizmette aranacak özellikler :
a) Hizmetin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
ç) Firmalar is bu hizmet aliminin bütünlük arzetmesi sebebiyle alimin tamami için teklif verecek olup, teklifler toplam götürü bedel üzerinden en düsük teklifi veren firmadan gerçeklesecektir.
d) Yükleniciden %0,948 oraninda Damga Vergisi kesilecektir.
e) Yetkilendirilen Satinalma Komisyonu olarak tefrik edilen Piyasa Fiyat Arastirma Görevlileri tarafindan piyasa fiyat arastirmasi yapilacak, Kadrosuz Muayene ve Kabul Heyetince malzemenin piyasa teamüllerinde belirtilen özelliklerde göz önüne alinarak ilgi (g) yönergeye uygun olarak kabulü yapilarak, Muayene Heyetince Muayene Muhtirasi ve Ikmal Kisim Amirligince Tasinir Mal Islem Belgesi düzenlenecektir. Tedarik edilecek olan hizmet için laboratuvar ve fonksiyon muayenesi yapilmayacaktir.
f) Kadrosuz Muayene ve Kabul Komisyonunca hizmetinin kontrolü ve kabulü yapilarak Hizmet Isleri Kabul Tutanagi düzenlenecek, Kontrol Teskilati tarafindan da Hizmet Isleri Hakedis Raporu ve Hizmet Isleri Kabul Teklif Belgesi düzenlenecektir.
g) Sözlesme yapilmayacak olup, hizmet isi karar teblig tarihinden sonra en geç 5 (bes) takvim günü içerisinde Derince Egt.Mrk.K.ligina ilgili firma tarafindan hizmet teslimi yapilarak eksiksiz teslim edilecektir.
h) Yüklenici, teslim ettigi malin 2 (iki) yil süre içerisinde evsafini kaybetmesi halinde, evsafini kaybeden malin yenisi ile degistirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmis sayilacak olup, fatura tarihi garanti süresi baslangiç tarihi kabul edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : DERINCE EGITIM MERKEZI KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz derince.loj@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 026 22398923 , faks numaramiz 026 22398922
İlgili harcama talimatı no: 19
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*- | Sehit Yüzbasi Ugur ALPAT Konferans Salonu ve Kütüphane Binasi Sogutma Sisteminde mevcut arizanin tespiti maksadiyla kesif yapilmasi. 1. Chiller System Blue Box KAPPA V EVO 35.2 marka/model sogutma sistemi arizali olup arizanin tespiti makdasiyla kesif yapilacaktir. 2. Kesfi yapacak firma Sogutma sistemi markasinin (HSK) satis ve servis hizmetlerini vermeye yetkili bir firma olacak ve bunu belgelendirecektir. 3. Idarenin onaylamasini müteakip kesif çin ihtiyaç duyulacak ilave tüm malzemeler, kurulum ve montaj hizmetleri firma tarafindan karsilanacaktir. 4. Kesif sonunda Sogutma sisteminin arizasi ortaya çikarilacak Onarimi için gerekli malzeme ve isçilik miktarlari/fiyatlari dahil belirlenecektir. |
-- | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|