• İhale No
    2018/210313
  • İhale Adı
    SOLAR SİSTEM EKİPMANLARI VE TAM OTOMATİK (ORP ) ÖLÇÜMLÜ DİJİTAL KLORLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mayıs 2018 14:00
  • İdare
    Nevşehir Özel İdaresi Yatırım İnşaat Müdürlüğü
  • İhale İli
    Nevşehir
  • İşin İli
    Nevşehir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    03 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SOLAR SİSTEM EKİPMANLARI VE TAM OTOMATİK (ORP ) ÖLÇÜMLÜ DİJİTAL KLORLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR

NEVŞEHİR ÖZEL İDARESİ SU VE KANAL HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2018 Yılı Nevşehir köyleri İçme Suyu Depolarında Kullanılacak Solar Sistem Ekipmanları ve Tam Otomatik (Orp ) Ölçümlü Dijital Klorlama Ünitesi Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/210313
1-İdarenin
a) Adresi : 15 TEMMUZ MAH. ZÜBEYDE HANIM CAD.KAYSERİ YOLU 5.KM 50300 MERKEZ NEVŞEHİR MERKEZ/NEVŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 3842151011/417 - 3842151018
c) Elektronik Posta Adresi : info@nevsehirozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Nevşehir İli Merkez Ve İlçe Köylerinde Bulunan İçme Suyu Depolarında Kullanılacak 12 V Dc Off Grid Solar Sistem Ekipmanları Ve 12 V Dc Tam Otomatik (Orp ) Ölçümlü Dijital Klorlama Ünitesi temini ve idareye teslimi İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İdarenin belirtildiği yerlere teslimi yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme Tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) gün içerisinde Nevşehir İl Özel İdaresi Ambarına Tutanaklar ile teslimi gerçekleştirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 15 Temmuz Mah.Zübeyde Hanım Cad. Avanos Yolu 5 Km
b) Tarihi ve saati : 28.05.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1-Solar Sistem ekipmanları ve Dozaj pompası ve ölçüm probu; IEC, VDE, BS, DIN, JIS, ISPRA, EMC, LDV gibi uluslararası kabul gören standartlardan en az birine uygun olacaktır.

2-Yerli ürünlerde ise TSE ve/veya TSE hizmet yeterlilik belgesi ve /veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı hizmet yeterlilik belgesi olacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nevşehir İl Özel İdaresi Mali Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nevşehir İl Özel İdaresi İhale Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
100 aH kapasitede Off-grid Sisteme Uygun Jel Akü. 55 adet
Digital Ekranlı 15 aH/12 Volt kapasitede Off grid Sisteme Uygun Solar Sarj Regülatörü 55 adet
12,5 A 220-230V/12 V çıkış gerilimi sağlayan AC/DC Güç Apaptörü 70 adet
100 W gücünde Off-Grid Sisteme Uygun 12 V Solar (Güneş) Paneli ve100 W Panel Sehpası ve Aparatları 45 adet
Siyah Renkte 6 mm2 Solar Kablo 600 metre
Kırmızı Renkte 6 mm2 Solar Kablo 600 metre
Klor ORP ölçümlü dozaj pompası(Alt Seviye Sensörü ve ORP Ölçüm Elektrodu , Hortumları v.b Dahil ). 80 adet
30 Mayıs 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/210313
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 30 Mayıs 2018