• İhale No
    217446
  • İhale Adı
    SOMA-B SANTRALI 2, 3, 4, 5 VE 6. ÜNİTE KAZANLARINDA KÖMÜRÜN YANMASI SONUCU ORTAYA ÇIKAN VE ELEKTROFİLTREDE TUTULAN UÇUCU KÜLÜN SATIŞI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Aralık 2012 15:00
  • İdare
    SEAŞ Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    22 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SOMA-B SANTRALI 2, 3, 4, 5 VE 6. ÜNİTE KAZANLARINDA KÖMÜRÜN YANMASI SONUCU ORTAYA ÇIKAN VE

ELEKTROFİLTREDE TUTULAN UÇUCU KÜLÜN SATIŞI YAPILACAKTIR

SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:

SEAŞ Genel Müdürlüğü SOMA-B Santralı 2, 3, 4, 5 ve 6. Ünite kazanlarında kömürün yanması sonucu ortaya çıkan ve elektrofiltrede tutulan uçucu külün satışı kapalı zarf usulü açık arttırma ile yapılacaktır.

1 - İdarenin

a) Adresi                                 :  SOMA/MANİSA

Telefon ve faks                       :  0236 6131983 Faks: 0236 6128449-6133100

E-Mail adresi                          :  ticaret@seas.gov.tr

2 - İhale konusu satışın

a) Niteliği türü ve miktarı        :  Teknik şartnamesindeki özelliklerine göre

b) İşin Süresi                          :  5 yıl.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                     :  SEAŞ Soma Elektrik Üretim Ticaret A.Ş. İhale Salonu Soma/Manisa

b) Tarihi ve saati                     :  03.12.2012 Pazartesi günü saat 15.00

c) Dosya no                            :  30.5 SEAŞ 12/84

4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 50,00 ¨ karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç ¨50,00 doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

5 - Teklifler 03.12.2012 Pazartesi günü saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz. Ancak açık artırım sırasında yetkili bulunması zorunludur.

6 - İstekliler Tekliflerini birim bedel TL./Ton üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.

7 - İstekliler bir yıllık teklif bedelinin % 6’sı kadar geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminatın mektup olması halinde süresi ihale tarihinden itibaren en az 90 gün olarak alınacaktır.

8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

8.1. Bu ihaleye kısmi teklif verilecektir.(Kısmi teklif verilen kalemin tamamını kapsamak kaydıyla.)

8.2.Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.

8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.

9 - Bu ihale ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Mal ve Hizmet Satışı ile Araç Gereç Kira Yönetmeliğine göre yapılacaktır.


 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim