• İhale No
    2012/13908
  • İhale Adı
    SONUÇ KARŞILIĞI KLİNİK LABORATUAR HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Şubat 2012 11:00
  • İdare
    Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    14 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SONUÇ KARŞILIĞI KLİNİK LABORATUAR HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Ü mra n iy e Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Sonuç Karşılığı Klinik Laboratuar Hizmeti Alımı İhalesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/13908
1-İda re nin
a) Adresi : Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Caddesi No:1 Pk:34760
Ümraniye/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 216 632 18 18-1030-1128-1116 - 216 632 71 21 - 216 656 57 54
c) Elektronik Posta Adresi : satin.alma@ueh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ümraniye Eğitim ve
b) Yapılacağı yer : Araştırma Hastanesine bağlı sağlık kurum ve kuruluşlarının tümünde yapılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 10(On) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplantı Salonu Elmalıkent
Mahallesi Adem Yavuz Caddesi No: 1 Ümraniye/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 28.02.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak
düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
7.1.h.a. İstekliler, teklifleri ekinde ISO 15189 Akreditasyon Belgesini sunmak zorundadırlar.
7.1.h.b. Teklif edilen cihaz/ cihazların üretici veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını belgeleyeceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden
sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
7.5.2.1. İstekliler, teklif ettikleri cihazların marka, model, imalat tarihinin yer aldığı listeyi ihale dosyası içerisinde sunmalıdır.
7.5.2.2.İstekliler, Laboratuarda bizzat yapılan testler için numune türünü, numune miktarını, test çalışma günlerini, sonuç çıkış süresini, uygun numune kabını, hangi yöntemle ve hangi cihaz ile çalışılacağını bildiren rehberi ihale dosyası içerisinde sunmalıdır.
7.5.2.3. İstekliler, Yurt dışında çalışılacak testlerin gönderildiği laboratuarın açık adını, adresini ve iletişim
telefonunu ve dış kalite kontrol programına katıldığına dair belgesini ihale dosyası içerisinde sunulmalıdır.
7.5.2.4.İstekliler, Dış kalite kontrol programının listesini, kaç yıldır üye olunduğunu belirtir listeyi ihale dosyası içerisinde sunmalıdır.
7.5.2.5.İstekliler, teknik şartname maddelerine ayrı ayrı teknik şartnamedeki sıraya göre yanıt vererek teknik Şartnameye cevaplarını ihale dosyasında sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel sektörde yapılan, Sonuç Karşılığı Klinik Laboratuar Hizmeti Alımı İşi benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Bölümü- Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Cad. No: 1 Pk:34760 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Bölümü - Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Caddesi No:1 Pk:34760 Ümraniye/ İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sonuç Karşılığı Klinik Laboratuar Hizmeti Alımı 295072,45 PUAN