• İhale No
    2012/26919
  • İhale Adı
    SONUÇ KARŞILIĞI MAKRO ELİZA KİTİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Harran Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    07 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SONUÇ KARŞILIĞI MAKRO ELİZA KİTİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Harran Üniversitesi Uygulama Ve Araştırma Hastanesi
1.148.900 Puan Sonuç Karşılığı Makro Eliza Kiti Hizmeti hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19
uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/26919
1-İdarenin
a) Adresi : Diyarbakır Yolu Üzeri Yenişehir Kampusu Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4143183392 - 4143183396
c) Elektronik Posta Adresi : dosim@harran.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Harran Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 540(Beşyüzkırk) gündür
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü - Yenişehir
Kampusu Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 30.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektöre yapılan Sonuç Karşılığı laboratuar hizmet alımı işleri kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Değerlendirme 100 Puan üzerinden yapılacaktır. Puanlar aşağıdaki gibidir.
1. a)- Dünya Sağlık Örgütünün verilerine göre erken teşhiste güvenilirliği arttırmak amacıyla kitin p24
Ag hassasiyet sınırı 1 IU/ml altında olmalıdır. Bu özellik belgelendirilmelidir. ( 15 Puan )
2. b)- Bölgedeki yüksek prevelans sebebiyle, teklif edilecek HbsAg kiti, en sık karşılaşılan mutasyon olduğu bilinen G145R mutasyonlarını alt tip ve genotip gözetmeksizin, tamamını tespit edebilmeli ve bunu kit insertünde belgelemelidir. ( 15 Puan )
3. c)- Laboratuvarın enfeksiyon hastalıkları paneli çalıştığı göz önüne alındığında; numune bölme, taşıma, numune tekrarı ve saklama, manuel işlemler, kontaminasyon riski vb. durumlar hesaba katıldığında laboratuvar verimliliği ve sonuç güvenilirliği açısından bütün panelin tek cihaz ile çalışılabiliyor olması ( 15
Puan )
4. d)- Günlük sonuç üretebilmek için ana parametreler ( Hepatit testleri ) için testlerin inkübasyon süresinin kısalığı ( 30 dak. altında olması ) ( 15 Puan )
5. e)- Toxo IgG kitinde sensitivite ve spesifisiteyi arttırmak için p35 antijenini tespit edebilmesi ( 10 Puan )
6. f)- Avidite testlerinde; teşhis kesinliği sağlamak adına, grayzone aralığının dar olması ( 5 Puan ) ve bu testlerin çalışılacağı örneklerde, hastada tedavi takibi yapılacağından numuneler 2-8 'C de 2 hafta ya da daha uzun süre beklitilebilmelidir. Yani numune stabilitesi uzun olmalıdır. ( 5 Puan )
7. g)- Fiyat Avantajı ( 20 Puan )
Üstün özelliklerin puanlarının değerlendirilmesinde efektif fiyatı hesaplanarak en düşük efektif fiyat veren firma tercih edilecektir. Efektif fiyatın hesaplanması şu şekilde yapılacaktır.
Efektif fiyat = Fiyat / ((1+(Toplam Puan/100))
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Harran Üniversitesi Döner
Sermaye İşletme Müdürlüğü - Yenişehir Kampusu Şanlıurfa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü - Yenişehir Kampusu Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her
bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (yetmişbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SONUÇ KARŞILIĞI MAKRO ELİZA KİTİ HİZMETİ 1.148.900,000 PUAN