• İhale No
    2017/212257
  • İhale Adı
    SPOR MERKEZİ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Haziran 2017 14:30
  • İdare
    ZEYTİNBURNU BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    03 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SPOR MERKEZİ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR

ZEYTİNBURNU BELEDİYESİ

Merkezefendi ve Beştelsiz Yüzme Havuzlarının İşletilmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/212257

1-İdarenin

a) Adresi : BEŞTELSİZ MAH. BELEDIYE CAD. NO. 5 34020 ZEYTİNBURNU ZEYTİNBURNU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124131189 - 2124131289
c) Elektronik Posta Adresi : hdarcan@zeytinburnu.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 44 Adet Personel ve 77 Kalem Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Zeytinburnu Belediyesi Merkezefendi ve Beştelsiz Yüzme Havuzları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.06.2017, işin bitiş tarihi 31.05.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zeytinburnu Belediyesi İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.06.2017 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde; spor salonları, spor sahaları veya spor merkezi işletmesi işi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Tesis Yöneticisi(Brüt asgari ücretin %175,43 fazlası) 2 24 Ay
Tesis Yönetici Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %136,09 fazlası) 2 24 Ay
Büro Personeli(Brüt asgari ücretin %96,74 fazlası) 2 24 Ay
Teknik Personel(Brüt asgari ücretin %136,09 fazlası) 4 24 Ay
Hemşire(Brüt asgari ücretin %96,74 fazlası) 2 24 Ay
Branş Eğitmeni(Brüt asgari ücretin %96,74 fazlası) 16 24 Ay
Cankurtaran(Brüt asgari ücretin %96,74 fazlası) 4 24 Ay
Danışma Görevlisi(Brüt asgari ücretin %57,39 fazlası) 4 24 Ay
Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %53 fazlası) 8 24 Ay
KLOR 4.000 kilogram
PH DÜŞÜRÜCÜ 4.000 kilogram
İYON TUTUCU 2.600 kilogram
SÜREKLİ TEMİZLEYİCİ 3.300 kilogram
YOSUN ÖNLEYİCİ 2.600 kilogram
AYAK SUYU DEZENFEKTANI 2.600 kilogram
HAVUZ ROBOTU 2 adet
HAVUZ KEPÇESİ 2 adet
DİJİTAL HAVUZ TERMOMETRESİ 2 adet
DİJİTAL HAVUZ SUYU ÖLÇÜM FOTOMOMETRESİ 2 adet
HAVUZ SUYU ÖLÇÜM TABLETLERİ 4.000 adet
İLKYARDIM SETİ 6 adet
BASKÜL 4 adet
YÜZME TAHTASI 300 adet
SOSİS 200 adet
PULL BOY 300 adet
YÜZÜCÜ GÖZLÜĞÜ 1.000 adet
BONE 1.000 adet
DÜDÜK 60 adet
EĞİTMEN EŞOFMAN TAKIMI 200 adet
TİŞÖRT 200 adet
CAN SİMİDİ 8 adet
KURTARMA KANCASI 4 adet
KURTARMA İPİ 2 adet
KURTARMA TOPU 2 adet
KURTARMA TAHTASI 2 adet
KURTARMA KEMERİ 2 adet
KİLİTLİ İLAÇ VE MALZEME DOLABI 2 adet
HASTA MUAYENE SEDYESİ 2 adet
ESKOBA BASAMAK 2 adet
3 VEYA 4 KANATLI PARAVAN 2 adet
PANSUMAN ARABASI 2 adet
OKSİJEN TÜPÜ TAŞIMA ARABASI 2 adet
OKSİJEN TÜPÜ-MANOMETRE-MASKE 2 adet
TIBBİ ATIK KOVASI 2 adet
ECZA DOLABI 2 adet
TANSİYON ALETİ 2 adet
STETESKOP(ÇİFT TARAFLI) 2 adet
CERRAHİ PANSUMAN VE SARF MALZEME SETİ 2 adet
CUT DOWN ( DİKİŞ SETİ) 2 adet
HASTA KAYIT DEFTERİ 2 adet
KATLANABİLİR TEKERLEKLİ SANDALYE 2 adet
ACİL DURUMLAR İÇİN İKİYE KATLANIR SEDYE 2 adet
DİGİTAL ATEŞ ÖLÇER 2 adet
YER ÇEK PASPASI BÜYÜK BOY 160 adet
YER ÇEK PASPASI KÜÇÜK BOY 120 adet
YÜZEY TEMİZLEME DETERJANI 2.400 kilogram
ÇAMAŞIR SUYU 500 kilogram
ÇAMAŞIR DETERJANI( 6 KG) 16 adet
SIVI EL SABUNU 1.200 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICI(3 KG) 40 adet
KİREÇ SÖKÜCÜ 200 kilogram
BÜYÜK BOY MOB PASPAS 180 adet
BÜYÜK ÇÖP POŞETİ(1 KOLİ 20 RULO,1 RULO 20 ADET- SİYAH KALIN) 100 koli
ORTA BOY ÇÖP POŞET ( 1 KOLİ 20 RULO,1 RULO 20 ADET) 20 koli
TEMİZLİK ELDİVENİ ( BULAŞIK ELDİVENİ,8 VE 10 NUMARA) 100 adet
HAVLU PEÇETE-Z KATLAMA ( 1 KOLİ 12 ADET) 80 koli
TEKERLEKLİ TEMİZLİK ARABASI SIKMALI VE 2 KOVALI 20 adet
TEMİZLİK ARABASI SIKMA APARATI 24 adet
PAS PAS APARATI (ISLAK MOP APARATI) 20 adet
PASPAS PÜSKÜLÜ 200 adet
TEMİZLİK BEZİ( KARELİ BEZ 45X45) 80 düzine
CAM BEZİ 80 adet
PARFÜM 180 adet
FIRÇA SAPI 160 adet
OTO FIRÇASI 160 adet
BÜYÜK BOY ÇÖP KOVASI 200 adet
TEMİZLİK KOVASI 60 adet
CAM ÇEK PAS 80 adet
METAL PARLATICI(750 ML) 4 adet
CAM KAZIMA APARATI 24 adet
CAM TEMİZLEME DETERJANI 160 kilogram
SÜPÜRGELİ FARAŞ 100 adet
ÇALI FIRÇASI 60 adet
PARFÜM SIKMA APARATI 32 adet
TUVALET MAŞRAPASI 100 adet
SOLUNUM KORUYUCU TEM MASKESİ(100'LÜ) 4 adet
Tesis Yöneticisi 58 gün
Tesis Yönetici Yardımcısı 58 gün
Büro Personeli 58 gün
Teknik Personel 116 gün
Hemşire 58 gün
Branş Eğitmeni 464 gün
Cankurtaran 116 gün
Danışma Görevlisi 116 gün
Temizlik Görevlisi 232 gün