MARDİN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
SPT PRICK TEST KİTİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/429431 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR ARTUKLU/MARDİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4822902700 - 4822902720 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mardinkhb@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 3 KALEM SPT PRICK TEST KİTİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mardin Devlet Hastanesi ve Kızıltepe Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Ambarlarına. |
c) Teslim tarihi | : | Mardin Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine bağlı sağlık tesislerinden Mardin Devlet Hastanesi ve Kızıltepe Devlet Hastanesinden fax yoluyla iletilen malzeme talepleriyle peyder pey ilgili firmalardan talep yapılacaktır. İlgili firma da gelen talepleri 10 gün içerisinde sağlık tesisine ulaştıracaktır. Hastanelerin ayrı ayrı kotaları olmamakla birlikte, her bir malzeme kalemi için toplam miktarlar ortak havuz olarak değerlendirilip talep yapan hastaneye toplam bakiye aşılmadığı takdirde gönderilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR Satın Alma Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 17.11.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
***Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılabilen Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ve Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar yönetmeliği) kapsamında teklif edilen tıbbi cihaz ve malzemelerin; Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve imalatçı firmaların onaylı ürünleri olduğu teklif dosyasında istekliler tarafından belgelendirilmelidir.
Ayrıca teklif mektubunda veya ekli belgelerde ürün numarası (barkodu) yazılı olmalıdır. Teklif edilen tıbbi cihazların ve malzemelerin Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır.” İbaresi yer almalı ve belgelendirilmelidir.
***Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında kalan cihazlar/ürünler ait oldukları mevzuatın öngördüğü belgelere sahip olmalı ve bu belgeler teklif dosyasında beyan edilmelidir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Firmalar teklif edeceği ürünler ile ilgili numune veya kataloğu ihale saatinden önce satın alma birimine teslim etmesi zorunludur. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya Özel sektörde yapılan Laboratuvar sarf malzeme işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin Kamu Hastaneleri Birliği genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
DERİ TEST OKUYUCU FİLM (10'LU) | 5.000 | adet |
DERİ TEST ANTİJENİ (3 ml) | 2.500 | flakon |
DERİ TEST UYGULAYICI ÇOKLU APLİKATÖR (10'LU) | 5.000 | adet |
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/429431 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR ARTUKLU/MARDİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4822902700 - 4822902720 |
c) Elektronik posta adresi | : | mardinkhb@saglik.gov.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 25.10.2016 - 3216 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | - |
3- İhale İptal Tarihi | : | 26.10.2016 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
17.11.2016 tarihinde alımı planlanan SPT PRICK TEST KİTİ ihalesinde işin niteliği ve miktarında değişim oldğundan ihalenin iptal edilmesi.