• İhale No
    2014/152690
  • İhale Adı
    STERİLİZASYON ÜNİTESİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Aralık 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    21 Kasım 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

STERİLİZASYON ÜNİTESİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR

HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

MERKEZİ STERİLİZASYON ÜNİTESİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/152690
1-İdarenin
a) Adresi : Akasya Mahallesi 2. Etap Toki Arkası 87. Sok. No:23 31100 Antakya/HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 3262901141-45 - 3262901150
c) Elektronik Posta Adresi : hataykhb.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 GRUP/KISIM (1. KISIM 18 KALEM, 2. KISIM 1 KALEM) MERKEZİ STERİLİZASYON ÜNİTESİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KIRIKHAN DEVLET HASTANESİ (YENİ DEVLET HASTANESİ-KARATAŞ MAH.KIRIKHAN/HATAY)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanılacak ve 50 (Elli) gün içerisinde cihazlar çalışır vaziyette teslim edilerek teknik şartnamede belirtilen tüm hususlar yerine getirilecektir..


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ TOPLANTI SALONU -Akasya Mah. 2. Etap Toki Arkası (Yeni Adliye Binası çaprazı) 87. Sk. No:23 5.Kat Antakya/HATAY
b) Tarihi ve saati : 15.12.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-.İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin (Kapsam dışı hariç) TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri muayene aşamasında sunacaklardır. Ayrıca istekli, ürünün tedarikçi firmanın bayii olması durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydını da muayene aşamasında sunacaklardır. Ayrıca muayene aşamasında GMDN Kodu sorgulamasında onaylı olmayan malzemeler kabul edilmeyecektir. T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası uygulamalarında değişiklik olması halinde yeni duruma göre hareket edilecektir.
2-İstekliler uhdelerinde kalan kalemlerle ilgili HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD Halinde) Sözleşme evrakları ile birlikte sunacaklardır. CD'nin üzeri yetkili kişilerce imzalanmış olacak ve sözleşme esnasında CD'yi sunmayan isteklilerle sözleşme imzalanmayacak dolayısıyla CD'nin sonradan sunulması talebi kabul edilmeyecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-Teklif edilen ürünler en az 3(Üç) yıl garantili olacak ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir. Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamaya yönelik Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır.
2- Firmalar teklif edecekleri her cihaz için 10 yıl geçerli döviz bazında yedek parça fiyat listesi, ömürlü parçalar için fiyat listesini ve aksesuar fiyat listesini ayrı ayrı olmak üzere ihale komisyonuna sunacaklardır. (yedek parçalar fiyat listeleri, aksesuarlar fiyat listeleri, sarf malzemeler fiyat listeleri ayrı ayrı belirtilecektir.) Teklif veren firmalar bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir. İstekliler teklif ettikleri cihazın yedek parçası olmaması veya periyodik bakım gerektirmemesi halinde bu durumu teklif dosyalarında yazılı ve onaylı olarak belirteceklerdir. Aksi halde teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca teklif veren isteklinin distribütör veya üretici firma olmaması halinde bu sayılan belgelerin distrübütör veya üretici firma onaylı halleride muayene aşamasında sunulacaktır.
3- Yedek parça ve ömürlü parçalar için teklif edilen fiyatlar rayiç fiyatlara uygun olacak ve toplam cihaz bedelinin %200 ünü geçmeyecektir. İstekli tarafından bu listede sehven veya kasten belirtilmeyen yedek ve ömürlü parçalar ücretsiz değiştirilecektir. Periyodik bakım bedeli (parça hariç) cihaz bedelinin %3’ünü geçmesi halinde teklif en avantajlı olsa dahi kabul edilmeyecek ve sırayla diğer teklifler değerlendirilecektir. Teklif verecek istekliler bu hususlara dikkat edeceklerdir.
4-Hidrojen Peroksit Cihazı için teklif veren firmalar döviz bazlı sterilizasyon döngü başı kartuş/kaset/plastik şişe kartuş maliyetlerini onaylı bir şekilde teklif dosyasında ayrı bir belge olarak (belgede kartuşların UBB numaralarına da yer verilecektir) sunacaklardır. Bu belgede yer alan maliyetler ihale tarihinden önceki son altı ay içerisindeki satış fiyatı ortalamasının kesinlikle üzerinde olmayacaktır. Bu husus gerekli görülmesi halinde ihale komisyonunca KİK ve/veya MKYS’den teyit edilebilecek ve uyumsuzluk tespit edilmesi halinde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca garanti ve sonrasında teklif dosyasında sunulan fiyatlar esas alınacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İstekliler ihale dokümanı içerisinde verilen Ürün Marka-UBB-Menşei Formunu eksiksiz doldurarak teklif ile birlikte sunacaklardır. Ürün Marka-UBB-Menşei Formunun sunulması veya bu formda istenilen bilgilerin teklif dosyasındaki (Teklif Mektubu gibi) belgeler de bulunması durumunda UBB çıktılarına gerek bulunmamakta olup bu formun sunulmaması halinde UBB çıktıları mutlaka teklif dosyasında sunulacaktır. Aksi halde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2-Katalog: Teklif edilen ürünlere ilişkin Türkçe katalog teklif ile birlikte sunulacaktır.
3-Teknik şartnameye cevap yazısı: İstekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.
4-DEMONSTRASYON: İhale veya Muayene Komisyonu teknik şartnamenin karşılanıp karşılanmadığına ilişkin gerekli görmesi halinde isteklilerden “Teknik Şartname’de belirtilen herhangi bir cihazla ilgili” demonstrasyon isteyebilecektir. İhaleye katılan ve teklifi geçerli bulunan firmalar gerekli görülmesi halinde demoya çağrılacaktır. Demonstrasyona katılım yeri, tarih ve saati ayrıca ihale sonrasında isteklilere yazılı olarak bildirilecektir. İsteklilerden demo yazısının tebliğinden itibaren en az 5 iş günü içerisinde demoya hazır olmaları istenecektir. İstekliler demonstrasyona teknik şartnamede belirtilen tüm hususları gösterecek şekilde tüm donanım, cihaz ve malzemeleriyle hazır olarak geleceklerdir. Demo devam ederken değerlendirilen maddelerin yapılamaması durumunda o maddeler tekrar değerlendirmeye alınmayacaktır. Demo yapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde istekli ihale dışı bırakılacaktır. Demo sonucunda en az bir komisyon uzman üyesinin ve firma yetkililerinin imzalayacağı demonstrasyon tutanağı düzenlenecek olup demo tutanağı taraflarca imzalanacaktır. Demo tutanağının isteklilerce imzalanmaması halinde yine bu husus demoya katılan komisyon üyesi/üyeleri tarafından ayrı bir tutanakla tespit edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Mali Hizmetler Başkanlığı-Merkezi Satınalma Birimi, Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi İban TR070001000306628674165001no'lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye verilmek üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecek ve ihale dokümanı merkezi satınalma birimince satılabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ-MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI-MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ-Akasya Mah. 2. Etap Toki Arkası (Yeni Adliye Binası çaprazı) 87. Sk. No:23 5.Kat Antakya/HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim