SU ARITMA TESİSİ OTOMASYON SİSTEMİNİN REVİZYONU VE PLC YEDEK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIRİSTANBUL SU KANAL İDARESİ İSKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜORHANİYE SU ARITMA TESİSİ OTOMASYON SİSTEMİNİN REVİZYONU VE PLC YEDEK MALZEMELERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/64811 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | GÜZELTEPE MAHALLESİ ALİBEY CADDESİ NO:7 34060 NURTEPE EYÜP/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 212 301 35 17 - 212 321 77 10 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bgulecal@iski.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | İSKİ Ömerli Su Arıtma Şube Müdürlüğü Emirli Köyü Pendik/İstanbul |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin 5.1.1.1 maddesinde belirtilen;
1. Kısım: Orhaniye Hamsu giriş yapısı Komple MCC panosu, PLC panosu ve PLC Üniteleri (I/O modülleri), Selenoid valfler, Butonlar, Nihayet şalterleri, Analizör ve sisteme ilişkin gerekli diğer tüm sarf malzemelerin temini ve montajı
2. Kısım: Hamsu girişi debimetre ve Tesis çıkışı debimetre temini ve montajı. 20 Adet Flitre için debimetre, basınç transmitteri, (Yük kaybı ve seviye) yıkama suyu tankı seviye sensörü ve sisteme ilişkin gerekli diğer tüm sarf malzemelerin temini ve montajı
3. Kısım: Orhaniye Ana PLC Panosu ve 20 adet Flitre PLC Ünitesi Komple panolar, Operatör panelleri, ethernet swichler, saha ekipmanlarından alınacak sinyallerin swich, selenoid valf, ve sisteme ilişkin gerekli diğer tüm sarf malzemelerin temini ve montajı
4. Kısım: Orhaniye Hamsu giriş PLC panosu ile Filtre Ana PLC panosu arasına Fiber optik (single mod) kablo, ethernet swichler ve Fiber/Ethernet swich temini ve montajı
5. Kısım: İnşaat işleri (izolasyon, kırma, delme ve tamiri) ve Sahada kullanılacak gerekli Pnomatik ve Hidrolik hatları,Tava, Kablo, (Çekimi, işçilik, montajı) temini ve montajı
6. Kısım: Dekantor PLC Panosu (Taşıma ve PLC programların birleştrilmesi) ve Flitre Ana PLC Panosuyla adaptasyonu ve montajı
7. Kısım: PLC ve Scada Entegraasyon İşlemleri , Dökümantasyon, Test ve devreye alınması
şeklindeki kısımlar sırasıyla gerçekleştirmek üzere teslim süresi, sözleşmenin yürürlük tarihinden itibaren toplam
240 (İki Yüz Kırk ) takvim günüdür.
Son teslim tarihinin tatil gününe rastlaması halinde iş bu süre takip eden ilk iş günü mesai bitimidir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Alibey Cad. No:7 Merkez Bina 5.kat 504 no.lu oda 34060 Eyüp/İstanbul |
b) Tarihi ve saati | : | 16.07.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
İstekliler, vermeyi teklif ettikleri PLC ve Operatör Panel Ekipmanları, Transmitter, Debimetre,Frekans Konvertörü ve Soft Starter , Dijital Elektronik Göstergeler , Akıllı Tip Cihazlar ve Analizörler için marka ve model listesini teklifleri ekinde sunacaklardır.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
En az 50.000 m³/gün kapasiteli her türlü içme suyu arıtma tesisi otomasyon sistemi işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Alibey Cad. No:7 34060 5.Kat 507 nolu oda Eyüp/İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Alibey Cad. No:7 34060 Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü Alt Zemin Kat Eyüp/İstanbul
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.