İhale Kayıt Numarası | : | 2013/147529 |
a) Adresi | : | ALTINTOP MAHALLESI LISE CADDESI NO:2 20100 MERKEZ/DENİZLİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2582631631 - 2582410679 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | denizli@denizli.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Denizli Büyükşehir Belediyesi il sınırları içerisinde bulunan ortalama ilk üç ay (ocak şubat mart Denizli merkez) 250.000 adet abonenin 01/01/2014 - 31/03/2014 tarihleri arasında 68 adet personel ve şartnamede belirtilen ekipmanla son 9 ay (Nisan….Aralık Denizli il sınırı) ortalama 450.000 adet abonenin 01/04/2014-31/12/2014 tarihleri arasında 156 adet personel ve şartnamede belirtilen ekipmanlarla aylık mevcut su abonelerinin el bilgisayarı ile sayaç endeks tespitlerinin yapılması, tespite ilişkin su fatura bildirimlerinin verilmesi, tespit edilmiş bilgilerin İDARE’nin otomasyon sistemine aktarılması, kaçak ve usulsüz su kullanımının tespiti, su borcu bulunanlara su kesme ihbarnamelerinin bırakılması, borcunu ödemeyen abonelerin su kapama/açma işlemi ile mühürlenme işleminin yapılması, sayaçlara abone plakası ve barkot etiketi takılması, bozulan veya koparılan etiketlerin yerine yenilerinin takılması, çalışmayan, bozuk vb. gibi değişmesi gereken sayaçların değişim işleminin yapılarak mühürlenmesi, sayaç çapları, markaları, seri numaraları ve damga yılının tespitinin yapılması, adresleri değişen abonelerin adreslerinin tespitinin yapılarak İDARE’ye bildirilmesi |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014 |
a) Yapılacağı yer | : | Altıntop Mah. Lise Cad. No:2 DENİZLİ |
b) Tarihi ve saati | : | 11.11.2013 - 10:30 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 25
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Su sayacı okunması, fatura bildirimi, kapama açma, yeni sayaç değişimi, kaçak su tespiti ve barkotlama işlerine ait hizmet alımları benzer iş olarak kabul edilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İdari İşler Müdürü ulusal bayram ve genel tatil çalışması | 14,5 | Gün |
Bilgi İşlem Operatörü ulusal bayram ve genel tatil çalışması | 43,5 | Gün |
Su sayacı okuma,su fatura bildirimi dağıtımı,kapama,açma,yeni sayaç değişimi,kaçak su kullanım tespiti ve barkotlama görevlisi ulusal bayram ve genel tatil çalışması | 1.350 | Gün |
İdari İşler Müdürü fazla çalışması | 270 | Saat |
Bilgi İşlem Operatörlerinin fazla çalışması | 810 | Saat |
Su sayacı okuma,su fatura bildirimi dağıtımı,kapama,açma,yeni sayaç değişimi,kaçak su kullanım tespiti ve barkotlama görevlilerinin fazla çalışması | 30.000 | Saat |
Şoförsüz Binek Araç Kiralanması( teknik şartnamede belirtilen sayı, özellik ve tarihler arasında) | 1.275.000 | Km. |