• İhale No
    2011/72273
  • İhale Adı
    SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    YEŞİLYURT BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ - TOKAT
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Yayın Tarihi
    17 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
Yeşily urt B elediy esi M a li H iz met ler M üdürlüğ ü
Ön Ödemeli Akıllı Kartlı Su Sayacı Alımı ve Montajı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/72273
1-İda re nin
a) Adres : 100. Yıl Mah. Atatürk Bulvarı 1 60860 Yeşilyurt Tokat
b) Telefon ve faks numarası : 3566312169 - 3566312278
c) Elektronik Posta Adresi : yesilyurtbel60@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/E AP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yeşilyurt İlçesi Yeşilyurt Belediye Başkanlığı
c) Teslim tarihleri : Sözleşme ve yer teslim tarihinden itibaren Mal 90 gün içerisinde
teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Yeşilyurt İlçesi Yeşilyurt Belediye Başkanlığı
b) Tarihi ve sa ti : 08.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Garanti Süresi İçinde : Garanti kapsamı ve süreci içerisinde,alınacak olan mal ve hizmetlerde,meydana gelecek hata ve arızalar ücretsiz olarak yüklenici firma tarafından giderilecektir.
Garanti Süresi Bitiminde : Alınacak mal ve hizmetlerde meydana gelecek hata ve arızalar her yıl başı Sanayi ve
Ticaret Bakanlığı'nca yayımlanan ölçü ve ölçü aletleri tamir ayar ücret tarifelerine uygun olarak ücretleri
mukabilinde yüklenici tarafından yapılacaktır.
Sisteme müdahale etme yetkisi Yeşilyurt Belediyesine ait olacak ve firma bu konudaki yeterli desteği sözleşme kapsamında sa layacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
a) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı'ndan alınmış Ulusal Tip Onay Belgesi ve AT Tip Onay Belgesi veya 2004/22/AT Tip Onay belgesi
bulunması zorunludur.
b) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistem belgesine sahip olması zorunludur.
c) İhale konusu mala ilişkin TSE'den veya uluslar arası metroloji Enstitülerinden alınmış EN14154 Standarda
Uygunluk belgesi bulunması zorunludur.
d) Sistem içerisinde kullanılan akıllı kartlar ISO 14443 Standardına uygun, kontaksız yapıda olacaktır. Akıllı kartlarda, Kent Kart uygulamalarında kullanılabilecek miktarda boş hafıza bulunmalıdır.
e) İsteklilerin, TURKAK veya Uluslar arası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış “ TS EN17025 Laboratuar Yeterlilik Belgesi” ne sahip olacaktır, veya sayaçla ın EN17025 Laboratuar Yeterlilik Belgesine sahip bir laboratuarda testlerinin yapılacağını belgelendireceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen kriterlere uygunluğunu belirlemek için, istekli tarafından teklif edilecek mala ilişkin numuneler ihal esnasında komisyona sunulacak ve teknik şartnameye uygunluğu ile
ilgil açıklamalar ise yazılı olarak i ale dosyasında sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yeşilyurt Belediyesi
Makine İkmal Şefliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yeşilyurt Belediyesi Makine İkmal Şefliği adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ön Ödemeli Akıllı Kartlı Su Sayacı Alımı ve Montajı 2250,00 ADET