• İhale No
    2016/261110
  • İhale Adı
    SU ÜRÜNLERİ KONTROL VE DENETİM GEMİSİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ağustos 2016 10:00
  • İdare
    YALOVA İl Özel İdaresi Destek Hizmetler Müdürlüğü
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Temmuz 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SU ÜRÜNLERİ KONTROL VE DENETİM GEMİSİ SATIN ALINACAKTIR

YALOVA İL ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Su Ürünleri kontrol ve Denetim Gemisi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/261110
1-İdarenin
a) Adresi : Adnan Menderes Mahallesi - Şehit Ömer Faydalı Cad. 201 77100 - YALOVA MERKEZ/YALOVA
b) Telefon ve faks numarası : 2268141048 - 2268124316
c) Elektronik Posta Adresi : 77ilozelidare@icisleri.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Su Ürünleri kontrol ve Denetim Gemisi 1 adet Mal alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü -Balıkçılık ve Su Ürünleri Şb.Müdürlüğü -Samanlıdere Balıkçı barınağı/ YALOVA
c) Teslim tarihi : Yüklenici 180 gün içersinde teslim programını ve tarihlerini sözleşmede belirtilen süreye uymak kaydı ile hazırlayarak idarenin onayına sunacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İl Özel İdaresi- Ana Hizmet Binası -Adnan MENDERES Mah.Şehit Ömer FAYDALI Cad.No:201 77200 YALOVA
b) Tarihi ve saati : 15.08.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge, teknolojik ürün deneyim belgesi veya üretim kapasite raporunu sunacaktır.
Üretim kapasite raporu düzenlemesi :

Aday veya istekliler üretim kapasite raporu vermesi halinde sözleşme süresi içersinde 1 adet 12 metre boyunda HDPE malzemeden ve motorlu deniz aracı imal edebileceğine dair % 100 üretim kapasite miktarını gösteren kapasite raporunu teklif ekinde sunacaktır.

4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi

ç) (Değişik: 16/8/2014-29090 R.G./3.md.) Adaylar veya isteklilerin adına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği malları ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

d) adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

  

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Aday veya istekli teslime müteakip 5 yıl boyunca servis ve yedekparça  hizmetini yrine getireceğine dair taahhütname verecektir. 

4.3.4. Alım konusu ile ilgili imalat yeterlik belgesi:

Yetkili kuruluşlarca düzenlenmiş, imalat yeterlilik belgesi teklif ile beraber idareye sunulacaktır.

 

4.3.5.
4.3.5.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.5.2. Standarda ilişkin belgeler:

1-ISO 14001 : 2004 ÇEVRE YÖNETİM BELGESİ 

2-ISO 9001 : KALİTE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ 

3-OHSAS 18001: 2007 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİMİ SİSTEMİ BELGELERİNİ  teklifleri ile beraber idareye sunmalıdır.

4.3.6. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik Şartnamenin her maddesi; teknik şartnamedeki madde numara sırasıyla istekliler tarafından ayrıntılı , terddüte mahal vermeyecek açıklama ve şekilde cevaplandırılarak, cevaplandırılan metnin her sayfası stekliler tarafından kaşelenip imzalanarak teklif ekinde sunulacaktır.

İstekliler tarafından su ürünleri kontrol gemisinde kullunılması planlanan; cihaz, sistem ve makinalarına ait; imalitçı/tedarikçi firma, marka, model ve teknik özelliklerini belirlemek suretiyle broşür ve teknik dökümanları ile birlikte en fazla 3 seçenekli olarak, İhale Döküman Belgelerinde (idari Şartnamenin 5.1.Maddesi (d) bendinde belirtilen Teklif edilecek Cihaz, sistem,makina tablosu) verilen örnek tabloya uygun olarak teklif ekinde sunulucaktır.

Proje kontrol heyeti ihale konusu işin yürütülmesi ile ilgili olarak ; ana makina, şanzuman, jenaratör, sevk sistemi, dümen sistemi, cihazlar, donanımlan, malzemelercve sistemlerin onay veya reddine yetkilidir. Yüklenici firma kullanacağı her türlü makina /cihaz /malzemeyi proje kontrol heyetine gösterip iş için elverişli olduğunu kabul ettirmeden kontrol gemisinde kullanamaz.

İstekliler aşağıdaki resim ve hesabı teklif ekinde vereceklerdir ;

-1/25 ölçekliön genel yerleştirme planı, 

- Makina Dairesi Ön Yerleştirme resmi

- Yaklaşık olarak elektrik güç balans hesabı

-Ön ağırlık hesabı

-Hız-Güç eğrisi

 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılmış olan HDPE den iimal edilen motorlu gemi imalatı kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Özel İdaresi-Mali Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Özel İdaresi- Ana Hizmet Binası - Adnan MENDERES Mah.Şehit Ömer FAYDALI Cad.No:201 77200 YALOVA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Su Ürünleri kontrol ve Denetim Gemisi alımı 1 adet