YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ÖN ÖDEMELİ ELEKTRİK SAYAÇLARI MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/36178 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0 246 211 18 75 - 0 246 211 18 77 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | yitdb@sdu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 5 Kalem Süleyman Demirel Üniversitesindeki kafeterya, kantin, fotokopi odası, şantiye v.b. yerlerin elektrik sayaçlarının ön ödemeli elektrik sayacı alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Süleyman Demirel Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Batı Yerleşkesi- ISPARTA |
c) Teslim tarihi | : | Firma, sözleşme imzalandığı tarihten itibaren (15) onbeş gün içinde mesai saatleri içerisinde muayene kabul komisyonunun hazır bulunması ile malzemeler idareye teslim edecektir. Malzemelerin teslimi sırasında kullanılacak iş makinelerinin kiralama ve nakliye ücretleri yükleniciye ait olacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Süleyman Demirel Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Batı Yerleşkesi- ISPARTA |
b) Tarihi ve saati | : | 06.02.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Yazılım ve sistem güncellemeleri 10 yıl ücretsiz olarak yapılacaktır. Kullanım ömrü minimum 10 yıl olacaktır. 365 gün 24 saat teknik servis imkanı olacaktır. Üretici firma arıza durumunda kargo masraflarını karşılayıp, arızalı sayaç yapılıp gelene kadar muadilinin kullanılmasını sağlayacaktır.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Numune istenilen malzemelerde Firmanın adı ve sıra numaraları belirtilerek işaretlenecektir. Numune İstenilen Malzemeler 1 nolu Ön Ödemeli Tek Fazlı Elektrik Sayacı 2 nolu Ön Ödemeli Üç Fazlı Elektrik Sayacı 3 nolu Ön Ödemeli Üç Fazlı X/5(Kombi) Elektrik Sayacı 4 nolu Yükleme Kartı 5 nolu Yükleme Cihazı |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Süleyman Demirel Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Veznesine ihale doküman bedeli yatırılarak, Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığından ihale dokümanı temin edilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Süleyman Demirel Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Batı Yerleşkesi- ISPARTA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Ön Ödemeli Tek Fazlı Elektrik Sayacı | 60 | adet |
Ön Ödemeli Üç Fazlı Elektrik Sayacı | 30 | adet |
Ön Ödemeli Üç Fazlı X/5(Kombi) Elektrik Sayacı | 10 | adet |
Yükleme Kartı | 100 | adet |
Yükleme Cihazı | 1 | adet |
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/36178
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 06 Şubat 2019