• İhale No
    2019/425553
  • İhale Adı
    Sultangazi Belediyesi Personel Anonim Şirketi Bünyesinde Sürekli İşçi Pozisyonunda Çalışan Personellere Verilecek 2019 Yılı Kışlık İş Elbisesi Mal Alım İşi”
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ekim 2019 11:00
  • İdare
    SULTANGAZİ BELEDİYESİ PERSONEL ANONİM ŞİRKETİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    10 Eylül 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İŞ ELBİSESİ SATIN ALINACAKTIR

SULTANGAZİ BELEDİYESİ PERSONEL ANONİM ŞİRKETİ

Sultangazi Belediyesi Personel Anonim Şirketi Bünyesinde Sürekli İşçi Pozisyonunda Çalışan Personellere Verilecek 2019 Yılı Kışlık İş Elbisesi Mal Alım İşi” alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/425553
1-İdarenin
a) Adresi : Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı 54/1 SULTANGAZİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 02124594081 -
c) Elektronik Posta Adresi : info@sugas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 78 Kalem İş Elbisesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şartnamede belirtilen yerler
c) Teslim tarihi : 24.10.2019 TARİHİNDE İŞ BAŞLAR 2O TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE EN GEÇ 13.11.2019 TARİHİNDE İŞİN TESLİMİ TAMAMLANIR


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SULTANGAZİ BELEDİYESİ PERSONEL ANONİM ŞİRKETİ
b) Tarihi ve saati : 03.10.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar UĞUR MUMCU MAHALLESİ ATATÜRK BULVARI NO:54 K:4 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 20 (yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Park ve Bahçeler Kışlık Mont 125 adet
Park ve Bahçeler Kışlık Pantolon 236 adet
Park ve Bahçeler Elektirkçi Pantolonu 4 adet
Park ve Bahçeler Kaynakçı Pantolonu 2 adet
Park ve Bahçeler Kışlık Çelik Burun Bot 114 çift
Park ve Bahçeler Yalıtımlı Kışlık Bot (Kaynakçı) 1 çift
Park ve Bahçeler Yalıtımlı Kışlık Bot (elektrikçi) 2 çift
Park ve Bahçeler Kışlık Polo Yaka Swaetshirt 250 adet
Park ve Bahçeler Bere 120 adet
Park ve Bahçe İşçi Tulumu 2 adet
Yağmurluk 125 adet
Zabıta Destek Mont 72 adet
Zabıta Destek Kaban 72 adet
Zabıta Destek Kışlık Pantolon 144 adet
Zabıta Destek Kışlık Gömlek 144 adet
Zabıta Destek Kışlık Ayakkabı 72 çift
Zabıta Destek Kazak 72 adet
Zabıta Destek Kravat 72 adet
Zabıta Destek Kışlık Bere 72 adet
Zabıta Destek Atkı 72 adet
Zabıta Destek Arması 144 adet
Belediye Logosu 144 adet
Zabıta Logosu 144 adet
Özel Güvenlik Takım Elbise 12 takım
Özel Güvenlik Kışlık Yarım Bot Klasik Ayakkabı 12 çift
Özel Güvenlik Kravat 12 adet
Özel Güvenlik Gömlek 12 adet
Özel Güvenlik Kemer 12 adet
Özel Güvenlik Mont 143 adet
Özel Güvenlik Kaban 143 adet
Özel Güvenlik Kışlık Pantolon 286 adet
Özel Güvenlik Kışlık Gömlek 286 adet
Özel Güvenlik Kışlık Bot 143 çift
Özel Güvenlik Kazak 143 adet
Özel Güvenlik Kışlık Bere 143 adet
Özel Güvenlik Palaska 143 adet
Apolet 429 adet
SUGAŞ Amblem (Kol İçin) 750 adet
SUGAŞ Amblem (Göğüs İçin) 750 adet
Bütçe İçi Gömlek 26 adet
Bütçe İçi Pantolon 38 adet
Bütçe İçi Triko Süveter 19 adet
Bütçe İçi Ayakkabı 19 çift
Bina Temizlik Pantolon (Erkek - Temizlik) 28 adet
Bina Temizlik Pantolon (Bayan - Temizlik) 36 adet
Bina Temizlik Sweatshirt(Erkek) 28 çift
Bina Temizlik Sweatshirt(Erkek) 36 adet
Bina Temizlik Ayakkabı (Temizlik Personeli) 32 çift
Bina Temizlik Ayakkabı (Çaycı Personeli) 11 çift
Başkanlık Çaycı Ayakabı (Bay/Bayan) 5 çift
Gömlek (Çaycı-Erkek) 14 adet
Pantolon (Erkek - Çaycı) 14 adet
Pantolon (Bayan - Çaycı) 8 adet
Başkanlık Çaycı Gömlek (Bay/Bayan) 5 adet
Başkanlık Çaycı Pantolon (Bay/Bayan) 5 adet
Yelek (Bayan - Çaycı) 8 adet
Şişme Yelek 10 adet
Önlük 32 adet
Kemer 4 adet
Kravat 4 adet
Kışlık Pantolon (Temizlik Personeli) 890 adet
Kışlık Pantolon (şoför) 220 adet
Kışlık Pantolon (teknik personel) 10 adet
Kışlık Polo Yaka Sweatshirt(şoför, düz işçi, teknik personel) 1.138 adet
Kışlık Çelik Burun Bot (Temizlik Personeli) 445 çift
Kışlık Çelik Burun Bot (teknik personel) 5 adet
Kışlık Şapka (Bere) 1.138 adet
Kışlık Kaban 569 adet
Toz Maskesi 10.000 adet
Proje Sorumlusu Kışlık Elbise 1 adet
Vardiya Amiri Ve Mahalle Kontrol Personeli Gömlek 20 adet
Vardiya Amiri Ve Mahalle Kontrol Personeli Pantolon 20 adet
Kışlık İş Ayakkabısı (Şoför) 119 çift
Yağmurluk(Alt, Üst) 445 adet
Çizme 50 çift
İş Eldiveni Süpürgeci 5.000 adet
İş Eldiveni Araç Arkası 5.000 adet
17 Eylül 2019

DÜZELTME İLANI

İŞ ELBİSESİ SATIN ALINACAKTIR
SULTANGAZİ BELEDİYESİ PERSONEL ANONİM ŞİRKETİ

İŞ ELBİSESİ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2019/425553
1- İdarenin
a) Adresi:Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı 54/1 SULTANGAZİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:02124594081 -
c) Elektronik posta adresi:info@sugas.com.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :10.09.2019 - 3938
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :yeni söz gazetesi - 06.09.2019
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İhale ilanının 3d maddesinde 30.09.2019 olan tarih 03.10.2019 olarak değiştirilmiştir. İdrai şartnamenin 7.5.1-7.5.6-7.6.1 maddelerinde düzenleme yapılmıştır.