• İhale No
    2018/139881
  • İhale Adı
    SUNUCU, AĞ ALTYAPI SİSTEMLERİ VE DONANIMLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mayıs 2018 10:30
  • İdare
    BAKIRÇAY ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SUNUCU, AĞ ALTYAPI SİSTEMLERİ VE DONANIMLARI SATIN ALINACAKTIR

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İZMİR BAKIRÇAY ÜNİVERSİTESİ

Üniversitemize Sistem Odası Kurulması İçin 9 kalem Sunucu, Ağ Altyapı Sistemleri ve Donanımları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/139881
1-İdarenin
a) Adresi : GAZİ MUSTAFA KEMAL MAHALLESİ KAYNAKLAR CAD. 35660 SEYREK MENEMEN/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 02324930000 - 02324930000
c) Elektronik Posta Adresi : info@bakircay.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Üniversitemize Sistem Odası Kurulması İçin Toplam 9 kalem Sunucu, Ağ Altyapı Sistemleri ve Donanımları Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Bakırçay Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 60 (altmış) takvim günü içinde İdarenin görevlendirdiği teknik personeller gözetiminde kurulum ve montaj işlemleri tamamlanmış, test edilmiş olarak tüm malzemeler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Bakırçay Üniversitesi - Gazi Mustafa Kemal Mahallesi Kaynaklar Cad. Seyrek-Menemen/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 03.05.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif veren firmanın Ege Bölgesi’nde bakım ve onarım hizmetlerini verebilen TSE Hizmet Yeterlilik Belgeli servis istasyonu (ofis-şube) bulunmalı ve ihale dosyasında belgelendirmelidir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye teklif veren tüm firmalar, teklif edecekleri tüm ürünlerin, katalog yada broşürlerini (kaşe ve imzalı olarak) ihale dosyasında teklifleri ile birlikte sunmak zorundadırlar.

İhaleye teklif veren tüm firmalar, teklif edecekleri tüm ürünlerin, detaylı ürün, parça ve destek hizmetlerini gösterir listeleri (kaşe ve imzalı olarak) ihale dosyasında teklifleri ile birlikte sunmak zorundadırlar.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektöre yapılan her türlü sistem odası satışı, network cihazları satışı, sunucu satışı veya veri depolama sistemleri satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Bakırçay Üniversitesi - Gazi Mustafa Kemal Mahallesi Kaynaklar Cad. Seyrek-Menemen/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Bakırçay Üniversitesi - Gazi Mustafa Kemal Mahallesi Kaynaklar Cad. Seyrek-Menemen/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SANALLAŞTIRMA SUNUCULARI 2 adet
VERİ DEPOLAMA SİSTEMİ 1 adet
YEDEKLEME SİSTEMİ 1 adet
YEDEKLEME YAZILIMLARI 1 adet
ANTİVİRÜS 50 adet
İŞLETİM SİSTEMİ 2 adet
SANALLAŞTIRMA YAZILIMI 1 adet
GÜVENLİK DUVARI 1 adet
KURULUM 1 adet