• İhale No
    2019/340722
  • İhale Adı
    Sunucu Ana Bilgisayar (Server ) ve Veri depolama Ünitesi (Storage) Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ağustos 2019 11:00
  • İdare
    KUŞADASI BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SUNUCU ANA BİLGİSAYAR (SERVER ) VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ (STORAGE) SATIN ALINACAKTIR

KUŞADASI BELEDİYESİ BAŞKANLIK MAKAMI

Sunucu Ana Bilgisayar (Server ) ve Veri depolama Ünitesi (Storage) Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/340722
1-İdarenin
a) Adresi : CAMIKEBIR MAH. INÖNÜ CAD. NO:42 09400 KUŞADASI/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2564604000 - 2566134349
c) Elektronik Posta Adresi : info@kusadasi.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet Sunucu Ana Bilgisayarı (Server) ve 1 adet Veri Depolama Ünitesi (Storage) alımı yapılacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kuşadası Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Teknik Şartnamede belirtilen donanımların tedarik süresi en fazla 30 (otuz) takvim günü, Kurulum ve Yapılandırma işleri iş süresi en fazla 7 (yedi) takvim günüdür. Sözleşmenin başladığı tarihten itibaren toplam 37 takvim günü içerisinde, Muayene ve Kabul işlemlerine hazır olacak şekilde tüm işler tamamlanmış olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kuşadası Belediyesi Encümen Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 07.08.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Gümrük Ve Ticaret Bakanlığı’nın Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ekindeki 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince satış sonrası hizmet verilmesi zorunlu olan ürünler listesinde bulunan cihazlar için “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi” teklif dosyasında sunulacaktır.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1. İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

2. İstekli ithalatçı ise ithalatçı olduğunu gösteren belgeler.

3. İstekli yetkili satıcı ise bayilik ruhsatı ile birlikte  imalatçı/ithalatçıdan alınmış yetki belgesi.

Teklif dosyalarında sunacaklardır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli teklif ettiği ürünlere ait ; marka, model ve teknik özellikleri gösteren katalog/broşür/vb. dokümanları teklif dosyasında sunacaklardır. Bu belgeler yabancı dilde hazırlanmış ise, Türkçe tercümeleri içeren belgelerle sunacaklardır.  

İstekliler, teknik şartnamede istenen tüm şartları sağlayıp sağlamadıklarını içeren, teknik şartnameye cevap dosyası içinde yazdıkları teknik ve resmi dökümanların sorgulanması sonucunda oluşturulacak teknik raporun uygunluk sonucuna göre, Satınalma Komisyonu tarafından değerlendirileceklerdir.

Bu nedenle istekliler şartnamenin verilen bilgileri de dikkate alarak istenenleri şartnamenin ilgili maddelerini bire bir cevaplamalıdırlar.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kuşadası Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Teklif konusu ürünlere ait TSE veya CE veya FCC gibi ulusal veya uluslararası standart belgeleri olmalıdır. Bu belge ve bilgiler, muayene komisyon aşamasında idareye verilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sunucu Ana Bilgisayarı (Server) 1 adet
Veri Depolama Ünitesi (Storage) 1 adet
25 Temmuz 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/340722
İptal Nedeni : Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 24 Temmuz 2019

26 Temmuz 2019

İHALE İPTAL İLANI
SUNUCU ANA BİLGİSAYAR (SERVER ) VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ (STORAGE) SATIN ALINACAKTIR
KUŞADASI BELEDİYESİ BAŞKANLIK MAKAMI

SUNUCU ANA BİLGİSAYAR (SERVER ) VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ (STORAGE) SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2019/340722
1- İdarenin
a) Adresi:CAMIKEBIR MAH. INÖNÜ CAD. NO:42 09400 KUŞADASI/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:2564604000 - 2566134349
c) Elektronik posta adresi:info@kusadasi.bel.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :18.07.2019 - 3904
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Davutlar Ekspres - 22.07.2019
3- İhale İptal Tarihi:24.07.2019
4- İptal nedeni veya nedenleri

Teknik Şartnamenin 5.2 maddesinde tespit edilen ve Kamu İhale Kanunu'nun 5. maddesindeki koşulların sağlanabilmesi amacıyla ihale iptal edilmiştir.