ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Sunucu ve Depolama Ünitesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/38132 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143182400 - 4143182420 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 4 Kısım Sunucu ve Depolama Ünitesi (6 Adet Sunucu ve 8 Adet Depolama Ünitesi Alımı) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | 1- Genel Sekreterlik, 2- Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 3- Şanlıurfa Kadın Hastalıkları Ve Doğum Hastanesi, 4- Şanlıurfa Çocuk Hastalıkları Hastanesi, 5- Şanlıurfa/Viranşehir Devlet Hastanesi, 6- Şanlıurfa/Suruç Devlet Hastanesi, 7- Şanlıurfa/Ceylanpınar Devlet Hastanesi, 8- Şanlıurfa/Akçakale Devlet Hastanesi, |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra, en geç 60(Altmış) takvim günü içinde, ihale konusu malzemeler ilgili Sağlık Tesislerine kurulumu gerçekleştirilerek çalışır vaziyette teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Konferans Salonu / Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 / Şanlıurfa ) |
b) Tarihi ve saati | : | 05.05.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri her ürün için teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre Türkçe cevap vereceklerdir. Bu cevaplar "................ marka .............. model cihaz teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında yazılı ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnameye uygunluk belgesinde teklif edilen ürünün marka ve modeli belirtilmelidir. Bu belgeyi sunmayan veya bu cevap ile orijinal dokümanlar karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık olması halinde, isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler, teklif edilen ürünlerin teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu belirlemek amacı ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı, broşür veya katalog sunacaklardır. Teklif edilen ürün, sunulan belge üzerinde işaretlenecektir. Bu belge/belgeleri sunmayan veya teklif edilen ürünü, sunulan belge üzerinde belirtmeyen veya belge/belgeler üzerinde teklif edilen ürüne ait teknik şartnamede istenen teknik bilgiler yer almaması durumunda isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Mali Hizmetler Birimi / Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 / Şanlıurfa ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sunucu | 3 | adet |
Depolama | 3 | adet |
Sunucu | 2 | adet |
Sunucu | 1 | adet |
Depolama | 1 | adet |
İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle -
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/38132 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143182400 - 4143182420 |
c) Elektronik posta adresi | : | malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 08.04.2015 - 2829 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | URFANATİK GAZETESİ - 10.04.2015 |
3- İhale İptal Tarihi | : | 04.05.2015 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |