-
-
İhale Adı
SUNUCU VE SANALLAŞTIRMA YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
-
-
-
İhale Tarihi
07 Kasım 2012 14:00
-
İdare
ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAYKUR Satınalma Dairesi Başkanlığı
-
-
-
Yayın Tarihi
12 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SUNUCU VE SANALLAŞTIRMA YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR
Ça y İşlet meler i Ge nel M üdü rlüğ ü(ç a y kur) Sa t ına l ma Da iresi B a ş ka nlığ ı
5 adet sunucu ve sanallaştırma yazılımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/145212
1-İda re nin
a) Adresi : Çay Işletmeleri Genel Müdürlüğü/Müftü Mah. Menderes Bul. 53080
Rize Merkez/Rize
b) Telefon ve faks numarası : 4642130211 - 4642130226
c) Elektronik Posta Adresi : caykur@caykur.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü tarafından gösterilecek yerlere
c) Teslim tarihi : Teklif edilen tüm donanım birimleri ve yazılımlar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü tarafından gösterilecek yerlere sözleşme tarihinden itibaren 3 (üç) ay içinde çalışır vaziyette teslim edilecektir. Sistemin teslim tarihi 31 Aralık 2012 tarihini geçemez.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Müftü Mah. Menderes Bulvarı
Merkez Rize
b) Tarihi ve saati : 07.11.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
- ihaleye katılacak firma Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır. Belgenin aslını veya
noter tasdikli suretini teklifle birlikte vermelidir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Yükleniciler teknik şartnamenin bütün maddelerine doğru (gerçek), açık anlaşılır ve yeterli teknik düzeyde anlatarak ve isteniyorsa belgelendirerek Teknik Şartnamedeki maddelere sıra ile cevap verecek ve teklif edilen marka&model belirtilecektir. Şartnamede olması gerektiği istenilen veya tercih edileceği belirtilen özelliklere tekliflerde mutlaka cevap verilmelidir. Teknik dokümana bakınız şeklinde cevap verilmemelidir.
Teklif dosyasında şartname cevapları ve teknik dokümanlar bir asıl, bir kopya iki suret olarak verilecektir. Önerilen tüm donanım ve yazılımlarla ilgili orijinal kataloglar onaylanarak teklifle birlikte verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Teklif veren firma, sanallaştırma yazılımı ürünlerini içeren bir projeyi başarılı bir şekilde kurmuş ve
hayata geçirmiş olmalıdır. firma bu referansla ilgili iş deneyim belgesinin aslını veya noter tastikli suretini teklif dosyasında sunacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı EKAP, SAtınalma Dairesi
Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Zıraat Bankası Rize şubesi İBAN: TR39 0001
0002 4829 3289 6550 01 veya Vakıfbank Rize Şubesi İBAN: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 40 (kırk) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
SUNUCU TİP 1 |
3 |
ADET |
SUNUCU TİP 2 |
2 |
ADET |
SANALLAŞTIRMA YAZILIMI |
1 |
ADET |