• İhale No
    2020/29620
  • İhale Adı
    Sunucu, Veri Depolama ve Donanım Temini
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2020 14:30
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    27 Ocak 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SUNUCU, VERİ DEPOLAMA VE DONANIM SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Sunucu, Veri Depolama ve Donanım Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/29620
1-İdarenin
a) Adresi : Bilkent Yerleşkesi, Üniversiteler Mah. 6001 Cad. No:9 06800 Bilkent ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124718350 - 3124718297
c) Elektronik Posta Adresi : sbsihale@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 230 adet TİP-1 Sunucu, 30 adet TİP-2 Sunucu, 12 adet TİP-3 Sunucu ve JBOD Ünitesi, 1 adet All-Flash Veri Depolama Ünitesi, 1 adet Dosya Veri Depolama Ünitesi, 190 adet SSD Disk, 576 adet RAM, 128 adet Sunucu RAM Donanımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Tüm ürünler Ankara ve İstanbul’da idarenin belirleyeceği adreslere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Birim Fiyat Teklif Cetvelinde bulunan “Sunucu Tip-1, Tip-2 ve Tip-3”, “All-Flash Veri Depolama Ünitesi” , “Dosya Veri Depolama Ünitesi”, “Sunucu Disk ve RAM Donanımı” ve “Sunucu RAM Donanımı” işlerine ait donanım ve yazılımlar sözleşme imzalandıktan sonra 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde idarenin uygun gördüğü Türkiye sınırları içerisindeki adrese/lere teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı, Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü, İdari Mali İşler Daire Başkanlığı, Üniversiteler Mah. 6001. Cad. No:9 3. Kat 13 nolu Toplantı Salonu Bilkent-Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 25.02.2020 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,

ğ) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teknik şartnamede belirtilen tüm donanım ve yazılımlar 5(beş) yıl süre ile üretici garantisine sahip olacak ve üretici/distribütör tarafından 7x24 destek hizmeti ile birlikte verilecektir. Üretici kayıtlarında (web sayfası veya resmi belge ile) donanımların ve yazılımların seri numaraları ile birlikte belirtilen süre boyunca üretici garantisine sahip olduğu görülecektir.

Yüklenici tarafından garanti ve destek hizmetlerinin üretici/distribütör tarafından sağlanacağını gösteren belgeler teklif edilecektir.

Teknik şartnamede belirtilen 7. SUNUCU DİSK VE RAM DONANIMI ve 8. SUNUCU RAM DONANIMI 3(üç) yıl süre ile üretici / distribütör / yüklenici garantisine sahip olacak ve üretici / distribütör / yüklenici tarafından 7x24 destek hizmeti ile birlikte verilecektir.  Üretici / distribütör / yüklenici tarafından garanti ve destek hizmetlerinin sağlanacağını gösteren belgeler teklif edilecektir.

Teknik Şartnamede talep edilen tüm ürünlerin versiyon güncellemeleri, firmware güncellemeleri, donanım üzerinde gelen işletim sistemi versiyon güncellemeleri, alınan yazılımların alım kapsamındaki yeni güncel versiyonları, patchler üretici/distribütör (7. SUNUCU DİSK VE RAM DONANIMI ve 8. SUNUCU RAM DONANIMI için üretici/distribütör/yüklenici)  tarafından garanti süresi boyunca ücretsiz olarak yapılacaktır. Ayrıca da Teknik Şartnamenin tüm satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin hükümleri geçerlidir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli tarafından teklif edilecek ürünler marka, model olarak teklif ekinde belirtilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel sektöre taahhüt edilen her türlü Sunucu ve/veya Veri Depolama Ünitesi ve/veya SSD Disk ve/veya Bellek (RAM) satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Sağlık Bakanlığı, Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü, İdari Mali İşler Daire Başkanlığı, Satın Alma Birimi, Üniversiteler Mah. 6001. Cad. No:9 Kat:3 Oda No:9 Bilkent-Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

 



14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TİP-1 Sunucu 230 adet
TİP-2 Sunucu 30 adet
TİP-3 Sunucu ve JBOD Ünitesi 12 adet
All-Flash Veri Depolama Ünitesi 1 adet
Dosya Veri Depolama Ünitesi 1 adet
SSD Disk 190 adet
RAM 576 adet
Sunucu RAM Donanımı 128 adet
31 Ocak 2020

DÜZELTME İLANI

SUNUCU, VERİ DEPOLAMA VE DONANIM SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

SUNUCU, VERİ DEPOLAMA VE DONANIM SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2020/29620
1- İdarenin
a) Adresi:Bilkent Yerleşkesi, Üniversiteler Mah. 6001 Cad. No:9 06800 Bilkent ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3124718350 - 3124718297
c) Elektronik posta adresi:sbsihale@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :27.01.2020 - 4035
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İlanın

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

maddesine,

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

maddesi eklenmiştir.