• İhale No
    2011/138588
  • İhale Adı
    SUNUCU, YEDEKLEME ÜNİTESİ, HARİCİ DEPOLAMA ÜNİTESİ, SAN ANAHTARI, SWİTCH VE KABİNET SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ekim 2011 10:30
  • İdare
    GAZİOSMANPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    09 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SUNUCU, YEDEKLEME ÜNİTESİ, HARİCİ DEPOLAMA ÜNİTESİ, SAN ANAHTARI, SWİTCH VE KABİNET SATIN ALINACAKTIR
Gaziosmanpaşa Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
Sunucu, Yedekleme Ünitesi, Harici Depolama Ünitesi, San Anahtarı, Switch ve Kabinet Alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/138588
1-İdarenin
a) Adresi : Ordu Caddesı 20 Gaziosmanpaşa İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2124535053 - 2124535055 c) Elektronik Posta Adresi : dhm@gaziosmanpasa.bel.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gaziosmanpaşa Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Bilgi
İşlem Şefliği
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalandıktan Sonra 20 Takvim Günü İçerisinde Teslim
Edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gaziosmanpaşa Belediyesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 10.10.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Firmanın, Sanayi Bakanlığından onaylı Satış sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif veren firmalar teklif ettiği donanım harici depolama ünitesi, Sunucu ve Yedekleme Ünitesi) ürünlerinin yetkili servis merkezi olmalıdırlar.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif veren yüklenici firma İSO 9001:2008 Kalite Belgesi, İSO 20000 ve İSO 27001 belgelerine sahip olmalıdır. Firmanın, Sanayi Bakanlığından onaylı Satış sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi
4.3.3.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen tüm donanım malzemelerinin üreticilerinin ve/veya markalarının ISO900X kalite uygunluk
belgeleri bulunmalı ve teklifle birlikte sağlanmalıdır.
4.3.3.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
firma ürünlerin harici depolama ünitesi, sunucu ve yedekleme ünitesi yetkili satıcısı olmalıdır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her Türlü Bilgisayar Ve Veri Tabanı Donanımları Satışı
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. İhale sadece yerli isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden yerli istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri
Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziosmanpaşa Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Storeage (Harici Depolama Birimi) 1,000 ADET
Sunucu 4,000 ADET
Yedekleme Ünitesi 1,000 ADET
Server Kabini (Kabinet) 1,000 ADET
SAN Anahtarı 2,000 ADET
Switch KWM 1,000 ADET