• İhale No
    2020/401951
  • İhale Adı
    Sunucu
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Eylül 2020 10:00
  • İdare
    MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SUNUCU SATIN ALINACAKTIR

MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Sunucu mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2020/401951
1-İdarenin
a) Adı : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ Tekelioğlu Cad. Fener Mah. No:63 ANTALYA 07160 MURATPAŞA/ANTALYA
c) Telefon ve faks numarası : 2423202222 - 2423237251
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Sunucu
b) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet Sunucu mal alımı işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Şartname kapsamında teklif edilecek sistem, Fener Mahallesi Tekelioğlu Caddesi No:63. Antalya adresinde bulunan Muratpaşa Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğüne teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : *Sözleşme imzalandıktan en geç 3 iş günü içinde işe başlanır, sözleşme tarihinden 60 gün içinde kurulum, test vb. şartların tamamı yerine getirilmiş olmalıdır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra en geç 3 iş günü içinde işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 09.09.2020 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Komisyon Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

*Yüklenici , vermiş olduğu sunucu ile ilgili arızaları  (parçanın arızalanması nedeniyle değişimi,vb.)  belediyenin iş sürecini bozmayacak sürede garanti süresince ücretsiz gidermelidir (7/24 ,hafta sonu,resmi ve dini bayramlar dahil). Yüklenici parça arızası nedeniyle değişim gerektiği durumlarda arızalı donanımın sistemle uyumlu bir alt modelini veya üstü herhangi bir modeli arıza çözülene kadar belediyenin iş akışını bozmamak için vermelidir. Eğer parça arızası mevcut otomasyon (saysis) programının çalışmasını (kullanıcıların otomasyon programlarını kullanabilmelerini) engellemiyor ise arızalı parça gelene kadar mevcut imkanlarla sistemin devamını sağlamalıdır.(ram miktarının azaltılması, disk alanları vb.)

*Yüklenici  vermiş olduğu sunucu ile ilgili  (kurum tarafından bildirilen işletim sistemine göre sürücü güncellemeleri ve servera ait yazılım güncellemeleri) gerekli güvenlik güncellemelerini kurumun onay vermesinden sonra (belediye ile belirlenen bir zamanda) bilgi bütünlüğünü ve belediyenin otomasyon (SAYSİS) programı üzerinden yürüttüğü iş süreçlerini (EBYS,Tahsilat vb.) bozmayacak şekilde garanti süresince ücretsiz yapacaktır.

*Yüklenici, kurulum tamamlandıktan sonra 3 (üç) yıl boyunca şartname kapsamındaki tüm ürünlere ilişkin danışmanlık ve destek hizmetini ücretsiz olarak sağlayacaktır.

*Yüklenici, vermiş olduğu sunucu ile ilgili donanım arızalarını   garanti süresi boyunca ücretsiz gidermelidir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sunucu 1 adet
10 Eylül 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/401951
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 09 Eylül 2020