ADANA SU VE KANALİZASYON İDARESİ ASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SÜREKLİ ATIKSU İZLEME SİSTEMİ (SAİS KABİNİ) ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/504286 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | ADANA SU VE KANALİZASYON İDARESİ ASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Cemalpaşa Mah. Ethem Ekin Sok. No: 16 01120 SEYHAN/ADANA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3224571025-2068 - 3224572486 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | SÜREKLİ ATIKSU İZLEME SİSTEMİ (SAİS KABİNİ) ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
3 ADET, SÜREKLİ ATIKSU İZLEME SİSTEMİ (SAİS KABİNİ) ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | SEYHAN, YÜREĞİR ve CEYHAN Atıksu Arıtma Tesislerine teslim edilecektir. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Söz konusu ürünler (Montaj Dahil) sözleşme süresi (90 Gün) içerisinde İdareye teslim edilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 08.05.2025 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | ASKİ Genel Müdürlüğü İşletme Tesisleri (Şantiye) Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İhale Şube Müdürlüğü |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
TS 13201
|
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
CE Belgesi
Fabrika Kalibrasyon Sertifikaları ve Test Raporları SAİS KABİN YAZILIMI YETKİNLİK SERTİFİKASI |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin
tamamında
% 15 (yüzde on beş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SEYHAN ATIKSU ARITMA TESİSİ SAİS KABİNİ (MONTAJ DAHİL) | 1 | adet |
YÜREĞİR ATIKSU ARITMA TESİSİ SAİS KABİNİ (MONTAJ DAHİL) | 1 | adet |
CEYHAN ATIKSU ARITMA TESİSİ SAİS KABİNİ (MONTAJ DAHİL) | 1 | adet |
İhale iptal edilmiş
İdari Şartnamenin 7.5.4. alt bendinde yeterlik kriteri olarak istenilen belgeler arasında yer alan “Fabrika Kalibrasyon Sertifikaları ve Test Raporları” Belgesinin, ihale anında yeterlik kriteri olarak istenilemeyeceği, bahse konu belgenin sözleşme sonrasında istenmesi gerektiğinden, İdari Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle
İhale Kayıt Numarası | : | 2025/504286 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Cemalpaşa Mah. Ethem Ekin Sok. No: 16 01120 SEYHAN/ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3224571025-2068 - 3224572486 |
c) Elektronik posta adresi | : | ihale@adana-aski.gov.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 15.04.2025 - 5345 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | - |
3- İhale İptal Tarihi | : | 02.05.2025 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
İdari Şartnamenin 7.5.4. alt bendinde yeterlik kriteri olarak istenilen belgeler arasında yer alan “Fabrika Kalibrasyon Sertifikaları ve Test Raporları” Belgesinin, ihale anında yeterlik kriteri olarak istenilemeyeceği, bahse konu belgenin sözleşme sonrasında istenmesi gerektiğinden, İdari Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle