• İhale No
    2016/495315
  • İhale Adı
    SÜREKLİ ATIKSU İZMELE SİSTEMİ (SAİS) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Aralık 2016 10:00
  • İdare
    Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Tekirdağ
  • İşin İli
    Tekirdağ
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SÜREKLİ ATIKSU İZMELE SİSTEMİ (SAİS) SATIN ALINACAKTIR

TEKİRDAĞ SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Sürekli Atıksu İzmele Sistemi (SAİS) Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/495315
1-İdarenin
a) Adresi : Gündoğdu Mahallesi Köseilyas Cad. 92 SÜLEYMANPAŞA/TEKİRDAĞ
b) Telefon ve faks numarası : 8504506770 - 2822635950
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Kalem Sürekli Atıksu İzleme İstemi (SAİS)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Şarköy Derin Deniz Deşarj Tesisi
c) Teslim tarihi : Yüklenici sözleşme imzalandıktan sonra 1 iş günü içerisinde işe başlayacaktır. Yüklenici proje başvuru dosyasını hazırlayarak Bakanlığa sunacak ve Bakanlığın dosyayı onaylamasını müteakip 120 takvim günü içerisinde (montaj, devreye alma, kalibrasyon, Bakanlık onayı dahil) sistemi çalışır durumda idaremize teslim edecektir. Not: Kurulum sonrası Bakanlık onayı için Bakanlıktan gelecek olan yetkilileri bekleme süresi 120 günlük süreye dahil değildir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gündoğdu Mah. Köseilyas Cad. No:92 Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ
b) Tarihi ve saati : 15.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhale tarihi itibarıyla geçerli TSE 13201 Servis Yeterlilik Belgesi teklif zarfı içerisinde idareye verilecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teknik şartnamemizde belirtilen kısımlar için TS EN ISO 15839 standarlarına göre performansının uygun olduğunu gösteren rapor teklif zarfı içerisinde idareye verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Gündoğdu Mah. Köseilyas Cad. No:92 Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sürekli Atıksu İzleme Sistemi (SAİS) 1 adet