• İhale No
    2015/174838
  • İhale Adı
    SURUÇ KGYS BAKIM ONARIM İŞLEMLERİ İLE YEDEK MALZEME ALIM İŞİ
  • Sektör
    Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Aralık 2015 10:30
  • İdare
    Şanlıurfa Valiliği (YİKOB) Valilik
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SURUÇ KGYS BAKIM ONARIM İŞLEMLERİ İLE YEDEK MALZEME ALIM İŞİ

VALİLİK (YİKOB) İÇİŞLERİ BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Suruç KGYS Bakım Onarım İşlemleri İle Yedek Malzeme Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/174838
1-İdarenin
a) Adresi : Paşabağı Mah. Cumhuriyet Cad. No:77 (Hükümet Konağı 3.Kat Kapı no:160) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143150345 - 4143138869
c) Elektronik Posta Adresi : murat.sekman@icisler.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Suruç KGYS Bakım Onarım İşlemleri İle Yedek Malzeme Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Yer teslimine müteakip 30 (gün ) içerisinde Malzemeler teslim edilecektir. Bakım onarım hizmeti 12 aydır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77 Kat:3 D:160
b) Tarihi ve saati : 24.12.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77 Kat:3 D:160 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Valiliği Hükümet Konağı Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Paşabağı Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:77 Kat:3 D:160) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1 KVA KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI - UPS ( EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE) 6 adet
HARİCİ TİP SABİT KAMERA (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE MEVCUT SİSTEME UYGUN OLACAK) 2 adet
HARİCİ TİP SABİT KAMERA KUTUSU (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE MEVCUT SİSTEME UYGUN OLACAK) 2 adet
D TİPİ DIŞ ORTAM ETHERNET ANAHTARI (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE MEVCUT SİSTEME UYGUN OLACAK) 2 adet
HAREKETLİ KAMERA (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE MEVCUT SİSTEME UYGUN OLACAK) 1 adet
24 volt Hareketli Kamera Adaptörü (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE MEVCUT SİSTEME UYGUN OLACAK) 5 adet
BIÇAKLI TEL (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMESİNE GÖRE MEVCUT SİSTEME UYGUN OLACAK) 24 adet
YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ 12 AY (EKTEKİ TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUN OLARAK YAPILACAKTIR) 1 adet