TAM OTOMATİK ELEKTROJEN GRUBU JENERATÖR SATIN ALINACAKTIR
Ta rı m İ şlet meler i Genel M üdürlüğ ü(t ıg e m) Cey la npına r Ta rı m İş let mesi M üdürlüğ ü
11 Adet Tam Otomatik Elektrojen Grubu Jeneratör alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/66331
1-İda re nin
a) Adresi : Ceylanpinar Tarim Isletmesi Müdürlügü Ceylanpınar Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4144714974 - 4144715228
c) Elektronik Posta Adresi : cpinar@tigem.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ceylanpınar Tarım İşletme Müdürlüğüdür.
c) Teslim tarihi : sözleşmenin taraflarca imzalanmasına mütaakip, ihale konsu jeneratörler 30 (otuz) gün içinde idareye teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ceylanpınar Tarım İşletmesi Müdürlüğü İdare Binası
Ceylanpınar/Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 15.06.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Yetkili mercilerce onaylı Yetkili Satıcılık,İmalatçılık ve bayilik belgesi
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1) Elektrojen gurubunun montajının yapıldığı İşletmede bir gün süreli ücretsiz Kullanma - Tamir-Bakım Kursu en az dört kişiye verilecektir. Kursu verecek Firma elemanlarının İşletmede ikameti TİGEM tarafından ve ücretsiz olarak sağlanacaktır.
2) Teklif mektubunu imzalayan yetkili kişi veya yetkisi Yüklenici Firma tarafından belirtilen kişilerce imzalanmış; en az 10 yıl süre ile yedek parça taleplerinin karşılanacağını belirten Taahhüt Belgesi teklife eklenecektir.
3) Garanti süresi; Jeneratörün ilgili Firma tarafından İşletmede montajı tamamlanıp, kesin kabulün yapıldığı tarihten itibaren en az iki yıl veya 1000 iş saati olacaktır. Garanti süresi teklifte açıkça belirtilecektir. Garanti süresi içerisinde malzeme ve imalat hatasından meydana gelen arızaların giderilmesi, parça temini ve parça
değişim masrafları Yüklenici Firmaya ait olacaktır.
4) Garanti süresi içerisinde meydana gelen arızalar, Firmaya bildirildiği tarihten itibaren en geç 3 gün içerisinde
giderilecektir.
5) Garanti süresi bitiminde de, TİGEMin talebi olduğunda, Firma, servis elemanlarını ücreti mukabilinde göndermeyi taahhüt edecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
1)Standart Tamir ve Bakım Seti . Elektrojen gurubu bk. 1 Tk. (Cins ve miktarı belirtilecektir.)
2) IEC 60034: Dönen tip elektrik makineleri
3) ISO 8528: İçten yanmalı pistonlu tip motorla tahrik edilen alternatif akım jeneratör grupları
4) BS 4999 / 5000: Dönen tip elektrik makineleri genel ihtiyaçları
5) ISO 3046: İçten yanmalı pistonlu tip motorlar
6) IEC 60947-4: Alçak gerilim devre kesici kontaktörler
7)Alternatör ve dizel motor ISO Kalite Belgesine haiz olacaktır. (Belge eklenecektir).
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- Kullanma ve Bakım Kitabı (Türkçe) 1 Ad.
2- Yedek Parça Kataloğu 1 Ad.
3- Motor Yağ Filitresi 4 Ad.
4- Motor Hava Filitresi 3 Ad
5- Motor Yakıt Filitresi 3 Ad
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ceylanpınar Tarım
İşletmesi Müdürlüğü Ticaret Servisi Ceylanpınar-Şanlıurfa adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İşletmemiz veznesine veya işletmenin T.C Ziraat Bankası Şubesindeki 27066652 Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ceylanpınar Tarım İşletmesi Müdürlüğü Genel Evrak Servisi
Ceylanpınar/Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle