İhale Dosya Nu. | : | 2019-32 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | TAM YAGILI YOGURT ALIMI |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 2 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(372) 3150800 Fax:(372) 3150832KDZ. BLG. K.LIGI IHALE KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ZONGULDAKZONGULDAK |
İhale Tarihi * | : | 28.01.2019 |
İhale Saati * | : | 10:30 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 23.01.2019 |
İhale Türü | : | Mal Alımı2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 135219 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Bu alim için sözlesme yapilacak, idari sartname düzenlenmeyecek,toplam tutarin %6`si oraninda teminat alinacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Kdz.Eregli Mal saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %1,896 (0,948 damga vergisi,0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın garantili süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, Eregli Ikmal Destek K.ligi Karadeniz Eregli/ZONGULDAK'ınca siparişin verilmesini müteakip asagida belirtilen takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde Eregli Ikmal Destek Komutanligi Kdz.Eregli/ZONGULDAK`a teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 28/01/2019 saat 10:30 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde KDZ.BLG.K.IHALE KOM.BSK.LIGI`NA veya duman.h6779@dzkk.tsk.tr mail adresine teslim etmenizi rica ederim.
9. IDARI HUSUSLAR;
1. Yüklenicinin 2000 TL üzeri Vergi Borcu bulunmasi halinde idarece alacagindan kesilerek tahsil edilecektir.
2. Getirilen malzemelerin istenilen özellikleri saglamasi durumunda Muayene ve Kabul Heyeti görevlilerince kalem bazinda kismi kabul yapilabilecek, ayni kalem malzeme içerisinde miktar bazinda kabul yapilmayacaktir.
3. Ödeme, malin kati kabulünü müteakip bedeline uygun olarak tanzim edilecek fatura ile birlikte yüklenicinin IBAN numarasini da içerir yazili talebine istinaden, Eregli Ikmal Destek Komutanligi tarafindan tahakkuka baglanarak Maliye Bakanliginca belirlenen usuller ile serbest birakilan ödenekler çerçevesinde talep tarihinden itibaren 30 (otuz) is günü içerisinde Eregli Mal Müdürlügünce yapilacaktir.
4. Bu alim tek kisim olup, kalem bazinda teklif verilmeyecektir.
5. Bu alim için sözlesme yapilacak, idari sartname düzenlenmeyecektir. Teklif edilen KDV hariç toplam tutar üzerinden %6 oraninda teminat alinacaktir.
6. Malzemeler Yetkilendirilmis Muayene Heyeti tarafindan, ihtiyaç listesinde belirtilen özelliklerine göre fiziksel olarak muayene edilecek, teslim edilen malzemeler için giderleri yüklenici tarafindan karsilanmak üzere ayda en az 1(bir) kere laboratuvar muayenesi istenebilecektir(Idarenin uygun görmesi durumunda yüklenicinin sunacagi raporlar da kabul edilebilecektir). Diger hususlar sözlesmede belirtildigi sekilde olacaktir.
7. Teklif sahibi firma/kisi/kurum/is ortaklari terör örgütlerine üye olmadigini teklif mektubunu imzalayarak kabul etmis sayilirlar. Yapilacak arastirmalar sonucu baglanti tespit edilmesi halinde, alimin iptal edilecegini, alimin iptal edilmesi nedeniyle herhangi bir hak ve alacak talebinde bulunmayacagini beyan ve taahhüt etmis olurlar.
8. Alimin uygulanmasi sirasinda ilgili mevzuat geregince ödenecek vergi(KDV hariç), Damga Vergisi, Harç, Muayene masraflari ambalaj, yükleme, bosaltma, istif ve ulasim ile her türlü sigorta giderler, vb., yüklenicinin verecegi fiyat teklifine dahil edilecektir.
9. Bu alim için Binde 9,48 Damga Vergisi Ödeme Emri Belgesinden idarece kesilecektir.
10. Teslimat idarenin yükleniciye yapacagi siparis tebligatina istinaden ayda en az 1 (bir) defa, sabah 09:00-11:30, ögleden sonra 13:30-14:00 saatleri arasinda Eregli Ikmal Destek Komutanligi ambarlarina veya idarenin uygun görecegi bir yere teslim edilecektir.
11. Bölgemize gelen ve planli/plan disi görevli olan yüzer unsurlarin malzeme talepleri olabilecegi/taleplerini iptal edebilecegi degerlendirildiginden %20 is artisi/eksilisi yapilabilecektir.
12.Ihale süreci haricinde malin teknik özelliklerine ait sorular için dahili 2163, 2196 veya 2197 ile irtibata geçilebilir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : KDZ.BLG.K.IHALE KOM.BSK.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz duman.h6779@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 372 3150800 , faks numaramiz 372 3150832
İlgili harcama talimatı no: 32
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270176339 | YOGURT TAM YAGLI KOVA 1.TGK 2009/25 nu lu Fermente süt ürünleri tebligine uygun olacaktir. 2.Tip:1 Tam Yagli Yogurt olacaktir. 3.Üretici firmanin Isletme Kayit Belgesi olacaktir. 4.Malzeme 8-10Kg. kovalarda teslim edilecektir. Teslim edildigi tarihten itibaren son tüketim tarihi en az 15 gün olacaktir. 5.Tasima ve Muayene esnasinda, dizayn ve imalat hatalari sebebiyle meydana gelebilecek kazalardan ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktir. 6.Malzeme Ocak 2019 ve 31 Aralik 2019 tarihleri arasinda ayda en az bir kez çekilecek tebligatlara istinaden teslim edilecektir. 7.Nakliye frigofrig araçla yapilacaktir. 8.Sütas,Tahsildaroglu, Eker, Ülker, Pinar, Yörsan, Sek, Ekici, Muratbey, Bahçivan, Torku, A.O.Ç., Karper, Tarim Kredi Kooperatifleri markalarindan biri olacaktir. |
KG | 25000 | ||||
2 | 270048397 | YOGURT KASE 1.TGK 2009/25 nu lu Fermente süt ürünleri tebligine uygun olacaktir. 2.Tip:1 Tam Yagli Yogurt olacaktir. 3.Üretici firmanin Isletme Kayit Belgesi olacaktir. 4.Plastik esasli kaselerde 150-200Gr olacaktir. Teslim edildigi tarihten itibaren son tüketim tarihi en az 15 gün olacaktir. 5.Tasima ve Muayene esnasinda, dizayn ve imalat hatalari sebebiyle meydana gelebilecek kazalardan ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktir. 6.Malzeme Ocak 2019 ve 31 Aralik 2019 tarihleri arasinda ayda en az bir kez çekilecek tebligatlara istinaden teslim edilecektir. 7.Nakliye frigofrig araçla yapilacaktir. 8.Sütas,Tahsildaroglu, Eker, Ülker, Pinar, Yörsan, Sek, Ekici, Muratbey, Bahçivan, Torku, A.O.Ç., Karper, Tarim Kredi Kooperatifleri markalarindan biri olacaktir. |
KG | 4000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|