İhale Kayıt Numarası | : | 2010/546413 |
a) Adresi | : | Hükümet konağı kat:3 Ereğli/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3327131040 - 3327131439 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | eregli42@meb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Taşımalı ortaöğretim kapsamındaki 302 öğrenciye 7550 öğün sıcak yemek pişirilmesi dağıtılması ve sonrası hizmet alımı |
b) Yapılacağı yer | : | Teknik Şartnamede belirtilen taşıma merkezi okullar |
c) İşin süresi | : | İşe başlama tarihi 29.11.2010, işin bitiş tarihi 31.12.2010 |
a) Yapılacağı yer | : | Hükümet konağı kat :3 Ereğli Konya |
b) Tarihi ve saati | : | 23.11.2010 - 10:00 |
Gıda Üretimi İzin Belgesi
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
|
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. |
1-Yemeğin taşınmasında, yemek Servisini yapılmasında, yemek sonrası temizlik hizmetlerinin yapılmasında görevlendirilecek personel yüklenici firma tarafından temin edilecek, belirlenen personeller okul okul listelenerek idareye sözleşme süresinde bildirilecek, hizmetin ifasında görevlendirilen bu personellerin kontrolü taşıma merkezi okul müdürlükleri tarafından yapılacaktır. Bu hususta yapılacak tüm giderler (maaş, SSK pirimi vergi vb) yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Bu personellerin Sabıka kaydı, sağlık raporları kimlik bilgileri yüklenici firma tarafından kuruma ibraz edilecektir. Personellerin sağlık raporları 3 ayda bir yenilenecek. Ve ilgili kuruma verilecektir. Yemeğin hazırlanması servis edilmesi ve dağıtımında çalışan personel görev başında iken kişisel bakımına özen gösterecek, tırnaklar kesilmiş, eller temiz ve açıkta yara olmayacaktır. Çalışırken bone, maske ve eldiven takacaklardır.
2-Yemek hizmetlerini temiz ve sağlıklı koşullarda yapılıp yapılmadığının tespit etmesi ve görülmesi için idare yüklenici firmaların yemek pişirdiği yemek fabrikasını istediği gün ve saatte denetlemeye her zaman yetkilidir.
3- Hizmetin ifası esnasında yüklenici firmanın yemek fabrikasında ya da mutfağında olağan dışı bir gelişme sonucu herhangi bir nedenle (tadilat. Onarım, yangın vb. nedenlerle) kullanılamaz duruma gelmesi durumunda bu şartnamenin 7.1 (h) maddesinin 1. alt bendinde istenilen şartları taşıyan bir yemek fabrikası ile noter onaylı sözleşme yaparak idareye ibraz edecek, verilecek olan yemek hizmetini aksatmayacaktır.
4- Yemek ihalesini alan firma ya da şahısların 4734 – 4735 Sayılı KİK Kanunlarına ve İlköğretim Genel Müdürlüğünün Taşımalı İlköğretim Yönetmeliği ve Öğle Yemeği Yönergesi ile Okul Servis Araçları Yönetmeliğine uyulması zorunludur.
5- Taşımalı İlköğretim Uygulaması kapsamında yemek verilen öğrenci sayısında % 20 artış ve eksiliş olacağı yüklenici firma tarafında peşinen kabul edilecek ve artış ve eksilişlerde öğrencilere aynı fiyat üzerinden yemek verilecektir.
6-Taşıma merkezi okulun herhangi bir nedenle taşımadan kaldırılması veya ikili eğitime geçilmesi durumun da o merkezde bulunan öğrencilere yemek verilmez. Yüklenici bu durumda hiçbir hak talebinde bulunamaz.
7-Taşıma Merkezi Okullarda yapılan/yapılacak olan onarım, tadilat açma/kapama vb. nedenlerle eğitim-öğretim sürdürülemiyor ise öğrenci taşıma işi ikinci en yakın ve müsait taşıma merkezi okula yapılacaktır. Yüklenici yemek teslim ve dağıtımına yeni merkez okula devam edecektir. Bundan dolayı ayrıca ek bir ücret talep etmeyecektir.
8-Taşıma Merkezi Okulların Milli Eğitim Bakanlığının kararı ile 20.09.2010 tarihinden geç açılması, 18.06.2011 tarihinden önce kapanması durumunda yükleniciye yemek vermediği bu tarihler için ücret ödenmeyecek, bu tarihlerden önce açılıp sonra kapanması durumunda ise fazla verdiği yemeğin ücreti aynı fiyat üzerinden ödenecektir.
9-Milli Eğitim Bakanlığının kararı ile taşımalı öğrencilerin bazı sınıflarının belirli tarihler arasında tatil edilmesi durumunda, yükleniciye tatil edilen bu süre için, bu sınıflardaki öğrenci sayısı kadar eksik ödeme yapılacaktır.
10-Geçerli sebebe dayalı olarak (yangın, deprem, su baskını, sel ve genel salgın hastalık vb. nedenlerden dolayı) yemek hazırlanamayacağı zamanlarda öğrenciler için kahvaltı veya pide gibi çabuk hazırlanıp sunulabilecek yiyecek ve içecekler verilmesi sağlanacaktır.
11- Yüklenici firma idari şartnamede belirtile yemek menüsü haricinde, yemek menüsünde kesinlikle değişiklik yapmayacaktır. Ancak, günlük menüde belirlenen yemeğin çıkarılamayacağı durumda menüde 1.kap yemeklerin (menü tablosunda *işaretli olarak yazılan) alternatifini hazırlayıp dağıtımını yapacaktır.
12- Yüklenici idari şartnamede belirtilen (Sayfa 30 ila yemek menüsünü ve yemeklerle ilgili kalori değerlerini ayrıca yemek içinde kullanılan malzemenin gramajlarına uyacağını kabul taahhüt eder.
13- Yüklenici tarafından, öğrencilere verilmek üzere yapılan yemeklerden meydana gelebilecek besin zehirlenmelerine karşı, yemek verilecek öğrenci sayısını kapsayacak şekilde Mesul Mali Sorumluluk Sigortası yaptırılacaktır. Öğrencilerin yedikleri yemekten zehirlenmeleri halinde tüm sorumluluk ve tedavi masrafları yükleniciye aittir.
14- Şartnameyi satın alan istekliler teknik ve idari şartname belirtilen hükümleri kabul etmiş sayılır.
15- Kalite ve Standartlara ilişkin belgelere haiz mutfak kurulacak veya bu standartlara uygun olarak kurulmuş bir mutfakta yemek üretecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|