• İhale No
    2010/534721
  • İhale Adı
    TAZE SEBZE VE MEYVA ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Kastamonu Devlet Hastanesi - Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TAZE SEBZE VE MEYVA ALIMI
Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi

TAZE SEBZE VE MEYVA ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/534721
1-İdarenin
a) Adresi:SARAÇLAR MAHALLESİ SANATOKULU CADDESI 37100 KASTAMONU MERKEZ KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası:3662141053 - 3662121487
c) Elektronik Posta Adresi:dr.mi.kdh@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.ekap.kik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Dr.Münif İSLAMOĞLU Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği ambarı
c) Teslim tarihi:İşin süresi işe başlama tarihinden itibaren 30.06.2011 tarihine kadardır.
Sözleşmeye müteakip idarenin vereceği sipariş üzerine belirtilen miktar kadar günlük olarak mal teslimi yapılacaktır.
İhtiyaç listesinin 3.sırasındaki Çilek,5.sırasındaki Domates,7.sırasındaki Erik,12.sırasındaki Karpuz,13.sırasındaki Kavun,14.sırasındaki Kayısı,18.sırasındaki Kiraz,26.sırasındaki Patlıcan,30.sırasındaki Salatalık,31.sırasındaki Taze Bakla,32.sırasındaki Taze Biber(Dolma-sivri),33.sırasındaki Taze Fasülye,34.sırasındaki Taze Kabak NİSAN 2011'den itibaren istenecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Dr.Münif İSLAMOĞLU Kastamonu Devlet Hastahesi Baştabipliği Toplantı odası
b) Tarihi ve saati:08.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Dr.Münif İSLAMOĞLU Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Kastamonu Merkez Şubesi 360 99014-5001 nl.hs. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Dr.Münif İSLAMOĞLU Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 65 (altmışbeş) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
Kastamonu'da idarenin muhatap olacağı ve siparişlerini bildireceği günlük çıkan sorunlarla ilgili tebligat yapabileceği bir büro adresi ve faks telefonu tebligat adresi ile beraber bildirecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ARMUT 160,00 KG.
AYVA 110,00 KG.
ÇİLEK 450,00 KG.
DEREOTU 6,00 KG.
DOMATES 1500,00 KG.
ELMA 3200,00 KG.
ERİK 200,00 KG.
GÖBEK MARUL 200,00 KG.
HAVUÇ 2000,00 KG.
ISPANAK 1300,00 KG.
KARNABAHAR 1900,00 KG.
KARPUZ 1500,00 KG.
KAVUN 600,00 KG.
KAYISI 400,00 KG.
KEREVİZ 650,00 KG.
KIMIZI LAHANA 350,00 KG.
KIVIRCIK MARUL 850,00 KG.
KİRAZ 400,00 KG.
KURU SOĞAN 2000,00 KG.
LAHANA 1200,00 KG.
LİMON 800,00 KG.
MANDALİNA 500,00 KG.
MAYDONAZ 100,00 KG.
MEDİNE KABAK 700,00 KG.
PATATES 9000,00 KG.
PATLICAN 900,00 KG.
PIRASA 800,00 KG.
PORTAKAL 3800,00 KG.
ROKA 150,00 KG.
SALATALIK 950,00 KG.
TAZE BAKLA 100,00 KG.
TAZE BİBER(DOLMA-SİVRİ) 420,00 KG.
TAZE FASÜLYE 600,00 KG.
TAZE KABAK 950,00 KG.
TEL KADAYIF 140,00 KG.
TERE 160,00 KG.
TURŞU 800,00 KG.
YASSI KADAYIF 30,00 KG.
YUFKA 900,00 KG.
YUMURTA 34000,00 AD.