• İhale No
    2018/116213
  • İhale Adı
    TAZİYE KOLİSİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2018 10:30
  • İdare
    MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ PARK ve BAHÇELER DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Mart 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TAZİYE KOLİSİ SATIN ALINACAKTIR

MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER DAİRE BAŞKANLIĞI

Taziye Kolisi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/116213
1-İdarenin
a) Adresi : Çankaya Mah. İstiklal Cd. MBB Ek Hizmet Binası A Blok Kat : 3 33000 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3245332010 - 3242317834
c) Elektronik Posta Adresi : bimer.parkvebahceler@mersin.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Kalem Taziye Amaçlı Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Büyükşehir Belediyesi Fidanlık Depo Alanı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip aynı gün işe başlanır, işin süresi 180 gündür. 1. PARTİ Sözleşme imzalanmasına müteakip 15. Gün ile 20. Gün arası 500 adet koli teslim edilecektir. 2. PARTİ Sözleşme imzalanmasına müteakip 55. Gün ile 60. Gün arası 750 adet koli teslim edilecektir. 3. PARTİ Sözleşme imzalanmasına müteakip 85. Gün ile 90. Gün arası 1000 adet koli teslim edilecektir. 4. PARTİ Sözleşme imzalanmasına müteakip 125. Gün ile 130. Gün arası 750 adet koli teslim edilecektir. 5. PARTİ Sözleşme imzalanmasına müteakip 150. Gün ile 155. Gün arası 1000 adet koli teslim edilecektir. 6. PARTİ Sözleşme imzalanmasına müteakip 175. Gün ile 180. Gün arası 1000 adet koli teslim edilecektir. Toplam 6 partiden oluşan adetler ve teslimat şekli yukarıda belirtilmiş olup bu süre içerisinde idareden kaynaklı veya resmi tatillerden oluşan gecikmeler yüklenici firmaya bildirilmek sureti ile teslimat günleri öne çekecek şekilde düzenlenir. Ödemeler her parti için hak ediş şeklinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çankaya Mah. İstiklal Cad. MBB Ek Hizmet Binası A Blok Kat:3 Akdeniz / Mersin
b) Tarihi ve saati : 06.04.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

-TS 4600 ISO 3720 Standartını gösterir belge

-TS 861 Standartını gösterir belge

İstenilen belgelerin ihale teklif zarfı içinde sunulması gerekmektedir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Adayın/İsteklinin sunacak olduğu numune kolisisin içinde bulunacak Teknik Şartname de belirtilen usule uygun olacak olup, numune teslimine dair ek bilgiler;

 

Sıra No Malzemenin Cinsi Koli İçi Adedi
1 Şeker 1
2 Siyah Çay 1
3 Peçete 1
4 Yasin-i Şerif 1
5 Kolonya 1

 

Yukarıda belirtilen toplamda 5 kalem ürünler oluklu mukavva kolisine konulacaktır. Koli, konulan malzemeleri taşıyabilecek mukavemette ve boyutta (en az 29x30x33 cm en fazla 33x33x38 cm) olacak, oluklu karton kalınlığı en az 7 mm test renginde (esmer renk) olacaktır. Koli üzerine A4 kâğıt üzerine ACINIZ ACIMIZDIR yazılıp yapıştırılacaktır. Koli içerisine yukarıdaki belirtilen 5 kalem ürünlerden en az bir adet konulacaktır. Yukarıdaki 5 kalem ürünlerden herhangi birinin koli içerisinde olmaması halinde numune kabul edilmeyecektir. Numuneler Mersin Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığına İhale saatine kadar teslim edilecektir. Teslim alınan numunelerin teslim alındığına yönelik idarece düzenlenecek tutanak ihale teklif dosyasına mutlaka eklenecektir. Numune Kolisinin üzerinde isteklinin ticari unvanı belirtilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çankaya Mah. İstiklal Cad. MBB Ek Hizmet Binası A Blok Kat:3 Akdeniz / Mersin adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çankaya Mah. İstiklal Cad. MBB Ek Hizmet Binası A Blok Kat:3 Akdeniz / Mersin adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Küp Şeker ( 700 gr ) 15.000 adet
Siyah Çay ( 1000 gr ) 10.000 adet
Peçete ( 100'lü paket ) 15.000 adet
Yasin-i Şerif Kitabı ( orta boy ) 10.000 adet
Kolonya ( 400 ml ) 5.000 adet