• İhale No
    2011/39509
  • İhale Adı
    TCDD 3 Bölge Müdürlüğümüze Bağlı Alsancak, Bandırma, Biçerova, Denizli, Manisa, Uşak, Lojistik Müdürlük/Şefliklerinde Pazarlama, Gümrükleme ve Müşteri İlişkileri Gibi Lojistik Hizmetlerini Yerine Getirmek Üzere, 6 Personelle 8 Ay süre İle
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2011 14:00
  • İdare
    TCDD İzmir 3. Bölge Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TCDD 3 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI ALSANCAK, BANDIRMA, BİÇEROVA, DENİZLİ, MANİSA, UŞAK, LOJİSTİK MÜDÜRLÜK/ŞEFLİKLERİNDE PAZARLAMA, GÜMRÜKLEME VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ GİBİ LOJİSTİK HİZMETLERİNİ YERİNE GETİRMEK ÜZERE, 6 PERSONELLE 8 AY SÜRE İLE
T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TCDD) 3. BÖLGE MALZEME MÜDÜRLÜĞÜ

TCDD 3 Bölge Müdürlüğümüze Bağlı Alsancak, Bandırma, Biçerova, Denizli, Manisa, Uşak, Lojistik Müdürlük/Şefliklerinde Pazarlama, Gümrükleme ve Müşteri İlişkileri Gibi Lojistik Hizmetlerini Yerine Getirmek Üzere, 6 Personelle 8 Ay süre İle
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/39509
1-İdarenin
a) Adresi:Atatürk caddesi No : 121/A Alsancak/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324643131 - 2324647798
c) Elektronik Posta Adresi:3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:TCDD 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu, Atatürk Caddesi No:121/A 35220 Alsancak/İZMİR
c) Süresi
:
İşe başlama tarihi 01.05.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:TCDD 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu, Atatürk Caddesi No:121/A 35220 Alsancak/İZMİR
b) Tarihi ve saati:04.04.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekliler, İhale Tarihi İtibariyle Geçerlilik Süresini Doldurmamış ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesini Teklifleri İle Birlikte Vereceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Nitelik/nicelik bakımından benzerlik gösteren; Kamu veya Özel sektörde yapılan bilgisayarlı otomasyon veya veri hazırlama hizmetleri veya lojistik hizmetleri veya gümrükleme hizmetleri veya yükleme ve boşaltma hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

TCDD 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu, Atatürk Caddesi No:121/A 35220 Alsancak/İZMİR adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
65 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
HALKBANK Alsancak Şubesi TR04 0001 2009 7310 0013 0000 06 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
TCDD 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu, Atatürk Caddesi No:121/A 35220 Alsancak/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 ((ALTMIŞ)) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
0,00