• İhale No
    1913191
  • İhale Adı
    TCG BAFRA K. LIGININ ILK ARZRAP ILE BILDIRILEN VE KAPASITE HARICI OLAN ` YAG POMPASI, YAGLAMA SISTEMI ` ARIZALARININ ONARIM 6552 SAYILI KANUNUN 10. MADDESINE ISTINADEN IÇ PIYASADAN ONARIMI VE AKTIVASYONUNUN YAPILMASI HIZMET ALIMI
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    19 Ağustos 2019 13:00
  • İdare
    MERSIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    16 Ağustos 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


 

T.C. 
DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI 
ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN 
 

1. ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler DOGRUDAN TEMIN 22/D kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile MERSIN DEFTERDARLIGI MUHASEME MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,517 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN'ınca siparişin verilmesini müteakip 7 (Yedi) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde MERSIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGINA teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 19/08/2019 saat 13:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler : 
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir. 
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir. 
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir. 
      d) BU ONAY KAPSAMINDA ALINACAK HIZMET; MILLI SAVUNMA VE GEREKTIGINDE IÇ GÜVENLIK IHTIYAÇLARI IÇIN KULLANILACAK OLAN GEMILERIN BAKIM-ONARIM VE MODERNIZASYONLARINA ILISKIN OLARAK KULLANILACAGINDAN 3065 SAYILI KANUNUN 13/F MADDESI UYARINCA KATMA DEGER VERGISINDEN MÜSTESNADIR. 
      e) TEKLIF SAHIBI FIRMA/KISI/KURUM/IS ORTAKLARI TERÖR ÖRGÜTLERINE ÜYE OLMADIGINI TEKLIF MEKTUBUNU IMZALAYARAK KABUL ETMIS SAYILIRLAR. YAPTIRILACAK ARASTIRMALAR SONUCU BAGLANTI TESPIT EDILMESI HALINDE, ALIMIN IPTAL EDILECEGINI, ALIMIN IPTAL EDILMESI NEDENIYLE HERHANGI BIR HAK VE ALACAK TALEBINDE BULUNMAYACAGINI BEYAN VE TAAHHÜT ETMIS OLURLAR. 
      f) SATINALINACAK MALZEMELER IÇIN EN EKONOMIK TEKLIFI VEREN ISTEKLI TARAFINDAN HIZMETIN HERHANGI BIR SEBEBLE TESLIM EDILEMEMESI/HIZMETIN NITELIKLERINE UYGUN BULUNMAMASI DURUMUNDA IDARE 2. EN EKONOMIK TEKLIFI VEREN FIRMADAN ALIM YAPABILECEKTIR. 
     

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir. 
    NOT 2 : ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz. 
    NOT 3 : E-posta adresimiz bulut.a8771@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 324  2378965 , faks numaramiz 324  2378913 
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR 

ONARIM DESTEK K.LIGI/MERSIN’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 124

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 1*-   EVINRUDE 75 HP DISTAN TAKMA MOTORA AIT YAG POMPASI,YAGLAMA SISTEMI ARIZALARININ ONARIMI ve AKTIVASYONU HIZMET ISÇILIGI.  AD         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         

 



 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim