• İhale No
    2025/128433
  • İhale Adı
    TDLHZM-2205 Yedekleme Yönetimi Projesi Danışmanlık Hizmet Alımı
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Nisan 2025 14:30
  • İdare
    TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TPAO) Makine İkmal ve İnşaat Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    28 Mart 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEDEKLEME YÖNETİMİ PROJESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TPAO) TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI

TDLHZM-2205 Yedekleme Yönetimi Projesi Danışmanlık Hizmet Alımı
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/128433
1-İdarenin
a) Adı : TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TPAO) TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Vergi Dairesi: ULUS Vergi Numarası : 8790032784 Söğütözü Mah. Nizami Gencevi Cad. No.10 06530 Söğütözü ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 3122072680 - 3122869073
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : TDLHZM-2205 Yedekleme Yönetimi Projesi Danışmanlık Hizmet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı :
5 aylık sürede yedekleme yönetimi konusunda detayları Teknik Şartnamede düzenlenen projenin yürütülmesi amacıyla alınacak danışmanlık hizmet alımı ihalenin konusudur.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : TPAO Genel Müdürlüğü-Ankara
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihinden itibaren 5(Beş) aydır
d) İşe başlama tarihi :
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
5
gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 29.04.2025 - 14:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : TPAO Genel Müdürlüğü 6. Kat Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesi
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. İsteklilerden bu bilgilerin tevsik edilmesinin istenilmesi halinde, söz konusu belgelerin, bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.

İş ortaklıklarından birinin istenilen belgeye ilişkin bilgiyi belirtmesi yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında faaliyet gösteren, kamu veya özel sektör kuruluşlarında yedekleme yönetimi proje danışmanlığı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Hesaplamada Kullanılacak Formül:Toplam Puan=Teklif Fiyatı Puanı + Fiyat Dışı Unsur Puanı
İsteklinin Toplam Puanı hesaplanırken;

Toplam Puan = (Teklif Tam Puanı - (|Sınır Değer-Teklif Fiyatı| X Teklif Tam Puanı / Sınır Değer)) + Fiyat Dışı Unsur Puanı
Teklif Fiyat Puanı:75
Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı:25
Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 10 )
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
a) Benzer nitelik ve ölçekteki işlerde deneyimleri: 10 puan

İdarece, adayların daha önce yürüttüğü yedekleme yönetimi projeleri iş veya benzer işler olarak değerlendirilir.
Değerlendirmede, adayların tek sözleşmeye dayalı olarak alınmış iş deneyimleri puanlanır. Adayın İdareye sunduğu en az 1500 kişi kapsayan benzer iş sayısı 1 ise 5 (beş) puan, bunun dışında yapılan en az 300 kişiyi kapsayan benzer işin her biri için 2,5 (iki buçuk) puan, toplamda ise en fazla 10 (on) puan verilecektir.
En az 1500 kişiyi kapsayan benzer iş sunamayan adaya bu maddeden en fazla 5 puan verilecektir.
10

Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
b) İş için önerdikleri yöntem (metodoloji) ve çalışma planı ile Organizasyon Yapısının iş tanımına uygunluğu 5 puan

ALT KRİTERLER
1) İş programı: 2,5 puan
2) Organizasyon yapısının iş tanımına uygunluğu: 2,5 puan

1) İş programının puanlanması: İsteklilerin işin yönetim ve organizasyonu için önerdikleri "Organizasyon Planı" ve teknik personele ait zaman çizelgesi ile çalışma planlarını gösterir "İş Programını teknik tekliflerinde vermeleri gerekmektedir. İsteklilerce sunulan iş programı (planı) idarece incelenir, teknik şartnamede belirtilen süre içerisinde işin tamamlanacağı taahhüt edilen bir iş planı sunulması halinde 2,5 puan, daha uzun süreli iş planı sunulması halinde 0 puan verilecektir.

2) Organizasyon yapısının iş tanımına uygunluğu: Sunulacak olan personel özgeçmişleri üzerinden değerlendirilecek olup bir adet insan kaynakları uzmanının istihdam edilmesi halinde 1,25 puan, biri ekip lideri olmak üzere en az 2 insan kaynakları uzmanı projede istihdam edilmesi 2,5 puan verilecektir.
5

Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 10 )
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
c) Yönetici kadrosu ve teknik personel: 10 puan

1) Genel nitelikler: 3,75 puan
2) İş için uygunluk: 3,75 puan
3) İstihdam durumu (kendi personeli/taahhüt): 2,5 puan

1) Genel nitelikler: Ekip liderinin daha önce bir yedekleme projesi içerisinde görev almış olması durumunda 2,5 puan, birden fazla yedekleme projesi içerisinde görev almış olması durumunda 3,75 puan verilecektir. Bu durumun tevsik edilmesinde proje sahibi tarafından düzenlenmiş, personelin söz konusu projede çalıştığını gösterir belgeler ile özgeçmiş formları dikkate alınacaktır.
2) İş için uygunluk: Ekipteki personelin en az 2'sinin en az 5’er yıllık İK danışmanlık tecrübesi olması 3,75 puan, değilse 0 (sıfır) puan verilecektir.
3) İstihdam durumu: Ekip liderinin kendi personeli olması halinde 2,5 puan, taahhüt edilen personel olması halinde ise 1,25 puan verilecektir.
10



6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine

% 15

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Yedekleme Yönetimi Projesi Danışmanlığı 1 adet
28 Nisan 2025

İhale iptal edilmiş

ihtiyaç sahibi ünitenin iş planındaki değişiklik sebebi ile ihale iptal edilmiştir. 


Diğer

02 Mayıs 2025

İHALE İPTAL İLANI
YEDEKLEME YÖNETİMİ PROJESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TPAO) TEDARİK VE LOJİSTİK DAİRE BAŞKANLIĞI

YEDEKLEME YÖNETİMİ PROJESİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi

, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.

İhale Kayıt Numarası:2025/128433
1- İdarenin
a) Adresi:Vergi Dairesi: ULUS Vergi Numarası : 8790032784 Söğütözü Mah. Nizami Gencevi Cad. No.10 06530 Söğütözü ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3122072000 - 3122869073
c) Elektronik posta adresi:ihale@tpao.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı
:28.03.2025 - 5335
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Kamu İhale Bülteni - 28.03.2025
3- İhale İptal Tarihi:28.04.2025
4- İptal nedeni veya nedenleri

ihtiyaç sahibi ünitenin iş planındaki değişiklik sebebi ile ihale iptal edilmiştir.