• İhale No
    2015/72865
  • İhale Adı
    TEFRİŞ- TANZİM ELEMANLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Temmuz 2015 11:00
  • İdare
    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    25 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEFRİŞ- TANZİM ELEMANLARI SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Merkez Binasına Tefriş- Tanzim Elemanları Alımı ve Kurulumu İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/72865
1-İdarenin
a) Adresi : ISTANBUL ÜNIVERSITESI REKTÖRLÜGÜ IDARI VE MALI ISLER DAIRE BASKANLIGI 16 Mart Sehitleri Caddesi 2/4 34116 Beyazıt FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124400000 - 2124400032
c) Elektronik Posta Adresi : maliisler@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 33 Kalem Tefriş- Tanzim Elemanı Alımı ve Kurulumu
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü muhtelif mahallere merkez binasında Teknik Şartnamede detayları verilen idare kontrollerinin uygun gördüğü mahallere montajı yapılıp, çalışır vaziyette teslimi yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından sonra işin tamamı en geç 02.12.2015 tarihi mesai bitimine kadar, ihalede dokümanında belirtilen kriterlere uygun olmak kaydıyla 4734 Sayılı Kanuna Bağlı Mal Alımları Denetim Muayene Ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümlerine göre yapılacaktır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Odası Beyazıt /İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 28.07.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge, teknolojik ürün deneyim belgesi veya üretim kapasite raporunu sunacaktır.
Üretim kapasite raporu düzenlemesi :

İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Merkez Binasına Tefriş - Tanzim Elemanları Alımı ve Kurulumu işinde özel imalat süreci gerektirdiğinden iş deneyimini gösteren belgelerle birlikte alımı konusu mala ilişkin kapasite raporuda sunulabilir. İstekli en az 50 kişilik yönetim, meclis vb. Toplantı salon tefrişinin üretimini yaptığını kapasite raporu ile kanıtlamalıdır. İsteklinin, bu iki belgeden birini sunması yeterlidir.

İstekli tarafından adlarına veya unvanlarına düzenlenen aynı işe ilişkin birden çok kapasite raporu sunulabilir. Bu durumda kapasite raporlarındaki miktarlar toplanarak değerlendirilir. İstekli, yetkili satıcısı veya yetkili temsilcisi olduğu imalatçının aynı işe ilişkin birden çok kapasite raporunu sunabilir. kapasite raporlarındaki miktarlar toplanarak değerlendirilir. Bu durumda yetkili satıcı veya yetkili temsilci olduğunu gösteren belgeleri de kapasite raporuyla birlikte sunmak zorundadır.

İstekli imalatçı ise kendi adlarına veya unvanlarına düzenlenen kapasite raporunu sunar. İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise satıcısı veya temsilcisi olduğu imalatçının kapasite raporunu sunabilir.

İstekli tarafından sunulan kapasite raporunun, kayıtlı bulunulan ticaret ve/veya sanayi odası ya da kayıtlı olunan esnaf ve sanatkârlar odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenmesi ve ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması zorunludur. Yabancı istekliler tarafından sunulan kapasite raporunun ise ilgili ülke mevzuatına göre düzenlenmiş olması gerekmektedir.

İş ortaklığında ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından ortaklık oranlarına bakılmaksızın kapasite miktarına ilişkin yeterlilik kriteri sağlanabilir.

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik şartnamenin tüm maddeleri sırasıyla, herhangi bir maddeyi atlamadan cevap vermelidirler. Cevaplar teknik şartnamenin maddeleri ile aynı sırada olmalı, eksik ve cevapsız madde bırakılmamalıdır. Her maddenin altına '' Okundu, anlaşıldı, kabul edilmiştir.'' şeklinde cevap verilmesi yeterli olacaktır. Eğer madde ile ilgili herhangi bir açıklama yazma ihtiyacı duyarlarsa, hemen ilgili maddenin altına yazabilirler.

Teknik şartnamedeki şartları taşıyan - önerdikleri ürünlerin modelini açık şekilde belirteceklerdir. Ürünün teknik özelliklerini belirten orijinal kataloglarını ve/veya Türkçeye çevrilmiş katalog kopyalarını teklif dosyalarına eklemelidirler. Verilen kataloglarda teklif edilen ürünlerden başka ürünlerde varsa istekli teklif ettiği ürünü daire içine alarak işaretlemelidir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektörde delege sistemli en az 50 kişilik yönetim, meclis vb. Toplantı salon tefrişi yapmaya ilişkin işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 85 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı'na (Süleymaniye Cd.No:25 Süleymaniye - İstanbul adresine) bedeli yatırılmak kaydı ile makbuzun ibrazıyla İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Bürosu Beyazıt /İSTANBUL adresinden temin edilebilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Bürosu Beyazıt /İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tip 1 Delege Masası (1K30 Senato Odası) Ebatlar: L:1460 mm D:700 mm H:750 mm 2 adet
Tip 2 Delege Masası (1K30 Senato Odası) Ebatlar:L:2175 mm D:700 mm H:750 mm 6 adet
Tip 3 Delege Masası (1K30 Senato Odası) Ebatlar : L:2175 mm D:700 mm H:750 mm 12 adet
Tip 4 Başkan Masası (1K30 Senato Odası) Ebatlar: L:1700 mm D:700 mm H:750 mm 2 adet
Tip 5 Başkan Masası (1K30 Senato Odası) Ebatlar: L:2535 mm D:700 mm H:750 mm 1 adet
Tip 6 Delege Masası (1K21 Toplantı Odası) Ebatlar: L:1500 mm D:560 mm H:750 mm 12 adet
Tip 7 Delege Masası (1K21 Toplantı Odası) Ebatlar: L:1700 mm D:700 mm H:750 mm 2 adet
Tip 8 Başkan Masası (1K21 Toplantı Odası) Ebatlar: L:2535 mm D:700 mm H:750 mm 1 adet
Tip 9 Başkan Masası (2K30 Doktora Salonu) Ebatlar: L:1200 mm D:700 mm H:750 mm 4 adet
Tip 10 Başkan Masası (2K30 Doktora Salonu) Ebatlar: L:1200mm D:700mm H:750mm 1 adet
Tip 11 Başkan Masası (2K29 2K58 Doktora Salonu) Ebatlar: L:1200 mm D:560 mm H:750 mm 4 adet
Tip 12 Toplantı Masası (1K29 / 2K31 Toplantı Salonları) Ebatlar: L:7800 mm D:1840 mm H:750 mm 2 adet
Tip 13 Toplantı Masası (2K20 / 2K49 Toplantı Salonları) Ebatlar: L:7200 mm D:1840 mm H:750 mm 2 adet
Tip 14 1K 30 Senato Odası Başkan Çalışma Koltuğu Ebatlar: L:686 mm D:705 mm H:1015 mm 7 adet
Tip 15 1K30 Senato Odası Delege Çalışma Koltuğu Ebatlar: L:645 mm D:648 mm H:1024 mm 70 adet
Tip 16 1K21 Toplantı Salonu Başkan Çalışma Koltuğu Ebatlar: L:686mm D:705 mm H:1015 mm 7 adet
Tip 17 1K21 Toplantı Salonu Toplantı Koltuğu Ebatlar: L:686 mm D:705 mm H:895 mm 24 adet
Tip 18 1K29 2K20 2K49 2K31 Toplantı Salonları Başkan Çalışma Koltuğu Ebatlar: L:686 mm D:705 mm H:1015 mm 4 adet
Tip 19 1K29 2K20 2K49 2K31 Toplantı Salonları Toplantı Koltuğu Ebatlar: L:686 mm D:705 mm H:895 mm 72 adet
Tip 20 1K29 2K20 2K49 2K31 Toplantı Salonları Dinleyici Bekleme Koltuğu Ebatlar: L:585mm D:565mm H:825mm 46 adet
Tip 21 2K30, 2K29,2K58 Doktora Salonları Başkan Çalışma Koltuğu Ebatlar: L:686mm D:705 mm H:1015 mm 9 adet
Tip 22 2K30, 2K29,2K58 Doktora Salonları Konferans Koltuğu Ebatlar: L:645mm D:720mm H:775mm 279 adet
Tip 23 1K33 Senato Toplantı Bekleme Odası ve Simultane Odaları Sekreter Masası Ebatlar: L:1600-1850mm D:800mm H:740mm 1 adet
Tip 24 1K33 Senato Toplantı Bekleme Odası ve Simultane Odaları Simultane Masaları Ebatlar: L:1400mm D:800mm H:740mm 5 adet
Tip 25 1K33 Senato Toplantı Bekleme Odası ve Simultane Odaları Dosya Dolapları L:800mm D:430mm H:1132mm 6 adet
Tip 26 1K33 Senato Toplantı Bekleme Odası ve Simultane Odaları Çalışma Koltukları L:685mm D:673mm H:1030mm 6 adet
Tip 27 1K33 Senato Toplantı Bekleme Odası ve Simultane Odaları Bekleme Kanepeleri L:2100mm D:900mm H:750mm 3 adet
Tip 28 1K33 Senato Toplantı Bekleme Odası ve Simultane Odaları Bekleme Sehpaları L:500mm D:500mm H:500mm 2 adet
Tip 29 2K-02A Kılıçlık Sergi Odası Çalışma Masası Ebatlar: L: 1800 mm D: 800 mm H:740 mm 2 adet
Tip 30 2K-02A Kılıçlık Sergi Odası Dosya Dolapları L:800mm D:430mm H:1132mm 2 adet
Tip 31 2K-02A Kılıçlık Sergi Odası Çalışma Koltukları L:685mm D:673mm H:1030mm 2 adet
Tip 32 1K-30 Senato Odası Ahşap Panelden Akustik Panel ve Giydirme Duvar Kaplama Yapılması L:2080mm H:4370mm 16 adet
Tip 33 1K-30 Senato Odası Ahşap Panelden Akustik Panel ve Giydirme Duvar Kaplama Yapılması L:2180mm H:4370mm 4 adet