• İhale No
    2018/382048
  • İhale Adı
    TEFRİŞAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMELERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    02 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEFRİŞAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DESTEK HİZMELERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Sincan-Etimesgut Tapu ve Kadastro Müdürlükleri yeni hizmet binasının tefrişatı için mal alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/382048
1-İdarenin
a) Adresi : İLKADIM MAHALLESİ DİKMEN CADDESİ 14 06100 BAKANLIKLAR ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3124136000 - 3124136602
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tkgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Sincan-Etimesgut Tapu ve Kadastro Müdürlükleri yeni hizmet binasının tefrişatı için 35 kalem mal alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ertuğrulgazi Mahallesi, 1562. Cad. No:24 Sincan/ANKARA
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 60 gün içerisinde ürünler Sincan-Etimesgut Yeni Hizmet Binasına teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Halkla İlişkiler Müdürlüğü Toplantı ve Konferans Salonu (Devlet Mah.Dikmen Caddesi No:14 (06100) Bakanlıklar Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 27.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

 Adayın veya isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

Aday veya İsteklinin imalatçı olduğunu tevsik için yukarıdaki belgelerden birini sunması yeterlidir.

Aday veya İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise teklif ettiği her marka ürün için yetkili satıcı yada yetkili temsilci olduğunu gösteren belgeleri sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (yüzde on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale dokümanını İdareden almak isteyenlerin öncelikle; Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü (Mustafa Kemal Mahallesi Eskişehir Devlet Yolu (Dumlupınar Bulvarı) 9. km. (Tepe Prime Yanı) No:278 Çankaya-ANKARA) adresine doküman bedelini yatırmaları ve doküman bedelinin yatırıldığını gösteren makbuz karşılığında, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğünden (Dikmen Caddesi No:14 (06100) Bakanlıklar- Çankaya/ANKARA) adresinden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Gelen Evrak Şube Müdürlüğü Evrak Servisi Zemin Kat No:8 Dikmen Cad. No:14 (06100) Bakanlıklar/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çalışma Masası Takımı (2150*800*750) 31 adet
Tekli Çalışma Masası Takımı (1750*800*750) 55 adet
Tekli Çalışma Masası Takımı (1950*800*750) 4 adet
4\'lü Çalışma Masası Takımı (1950*800*750) 20 adet
2\'li Çalışma Masası Takımı (1950*800*750) 8 adet
Çalışma Sandalyesi 210 adet
Vestiyer Dolabı (1000*400*2100) 4 adet
Vestiyer Dolabı (500*400*2100) 82 adet
Kütük Dolabı (Kapaksız) (1000*400*1020) 120 adet
Kapaklı Dosya Dolabı (1000*400*2100) 160 adet
Ön Başvuru Bekleme Koltuğu 24 adet
Bekleme Koltuğu (İkili) 3 adet
Bekleme Koltuğu (Tekli) 64 adet
Bekleme Sandalyesi 66 adet
Sehpa (500*500*450) 57 adet
Yönetici Odası Takımı (2000*900*750) 2 adet
Yönetici Odası Çalışma Sandalyesi 2 adet
Yönetici Odası Bekleme Koltuğu (Tekli) 8 adet
Yönetici Odası Bekleme Koltuğu(İkili) 2 adet
Sehpa (840*600*450) 4 adet
Yönetici Odası Konsol (2400*600*900) 2 adet
Yönetici Odası Toplantı Masası (1600*900*750) 2 adet
Yönetici Odası Toplantı Sandalyesi 8 adet
Yönetici Odası Duvar Kaplaması 20 metrekare
Yemekhane Masası 31 adet
Yemekhane Sandalyesi 94 adet
Yemekhane Duvar Kaplaması 8 metrekare
Yemekhane Masası (900*900*750)Kompakt Tabla 8 adet
Kürsü 1 adet
Çok Amaçlı Salon Masası (1600*700*750) 2 adet
Toplantı Odası Sandalyesi 36 adet
Toplantı Odası Masası (700*1150*750) 9 adet
Banko ve Banko çerçevesi 4 adet
Akit Masası 10 adet
Ön Başvuru Bekleme Duvar Kaplama 25 metrekare