• İhale No
    2014/37283
  • İhale Adı
    TEKERLEKLİ SANDALYE,HASTA YATAĞI,HASTA VE ÇOCUK BEZİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2014 10:00
  • İdare
    BORNOVA BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    02 Nisan 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEKERLEKLİ SANDALYE,HASTA YATAĞI,HASTA VE ÇOCUK BEZİ SATIN ALINACAKTIR

BORNOVA BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Bornova Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü 2014 Yılı Dar Gelirli,Engelli Ve Bakıma Muhtaç Vatandaşlarımıza Çeşitli Tür Ve Miktarlarda Malzeme Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/37283
1-İdarenin
a) Adresi : Kazımdirik mahallesi Fevziçakmak Cad. 38 35040 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2323887845-(1353) - 2323880059
c) Elektronik Posta Adresi : sosyalyardimisleri@bornova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Dar Gelirli,Engelli Ve Bakıma Muhtaç Vatandaşlarımıza manuel tekerlekli sandalye,hasta yatağı,hasta ve çocuk bezi alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : BORNOVA BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ NALDÖKEN KÜLTÜR MERKEZİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasından itibaren 30 gün içerisinde idarenin belirlediği tarihlerde teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : FEVZİ ÇAKMAK CAD. NO:38 BORNOVA BELEDİYESİ ENCÜMEN TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 18.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1.KISIMDA TEKLİF EDİLECEK ÜRÜNLER İÇİN:

T.C Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 2010/11 nolu genelgesinin 2.Tıbbi Cihaz Alım Esasaları;
2.3 Maddesinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır.

2.KISIMDA TEKLİF EDİLECEK ÜRÜNLER

HASTA ALT BEZİ İÇİN:Ürüne ve Firmaya ait Sağlık Bakanlığından onaylı UBB ve Bayilik çıktısı sunulmalıdır.

ÇOCUK BEZİ İÇİN:Üretici firma TSE, ISO, CE veya Üretim Kapasitesi Raporundan herhangi biri sunulmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1.KISIMDA TEKLİF EDİLECEK ÜRÜNLER İÇİN:
T.C Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 2010/11 nolu genelgesinin 2.Tıbbi Cihaz Alım Esasaları;
2.3 Maddesinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır.
2.KISIMDA TEKLİF EDİLECEK ÜRÜNLER
HASTA ALT BEZİ İÇİN:Ürüne ve Firmaya ait Sağlık Bakanlığından onaylı UBB ve Bayilik çıktısı sunulmalıdır.
ÇOCUK BEZİ İÇİN:Üretici firma TSE, ISO, CE veya Üretim Kapasitesi Raporundan herhangi biri sunulmalıdır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 MANUEL TEKERLEKLİ SANDALYE: İstekli firma ihalede teklif verdiği akülü tekerlekli sandalyenin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamenin ilgili maddelerini  sağladığını ispatlayacak şekilde ürünün katalog veya fotoğraflarının da bulunduğu her maddeyi açıklayıcı bilgi ve belgeleri teklif dosyasında sunmak zorundadır. Ayrıca “Teknik Şartnameye Uyumluluk Tutanağı” düzenleyerek ilgili maddelerin açıklanması ve tutanağın kaşeli imzalı olarak teklif dosyasında sunulması zorunludur.
HASTA YATAĞI VE KARYOLASI: İstekli firma ihalede teklif verdiği akülü tekerlekli sandalyenin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamenin ilgili maddelerini  sağladığını ispatlayacak şekilde ürünün katalog veya fotoğraflarının da bulunduğu her maddeyi açıklayıcı bilgi ve belgeleri teklif dosyasında sunmak zorundadır. Ayrıca “Teknik Şartnameye Uyumluluk Tutanağı” düzenleyerek ilgili maddelerin açıklanması ve tutanağın kaşeli imzalı olarak teklif dosyasında sunulması zorunludur.
Hasta Alt Bezi ve Çocuk Bezi için bu madde kapsamında belge ve bilgi istenmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı BORNOVA BELEDİYESİ BASIN YAYIN HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ İHALE BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar FEVZİ ÇAKMAK CAD. NO:38 BORNOVA BELEDİYESİ ENCÜMEN TOPLANTI SALONU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MANUEL TEKERLEKLİ SANDALYE 50 ADET
HASTA YATAĞI VE HASTA KARYOLASI 50 ADET
HASTA ALT BEZİ 48.000 ADET
ÇOCUK BEZİ 216.450 ADET