• İhale No
    2013/103090
  • İhale Adı
    TEKSTİL MALZEMELERİ
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ağustos 2013 10:30
  • İdare
    GÜMÜŞHANE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Gümüşhane
  • İşin İli
    Gümüşhane
  • Yayın Tarihi
    30 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEKSTİL MALZEMELERİ

GÜMÜŞHANE İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TEKSTİL MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/103090
1-İdarenin
a) Adresi : Karaer Mahallesi Sümbül Sokak (Halk Sağlığı Müdürlüğü Binası 1. Katı) Merkez/GÜMÜŞHANE
b) Telefon ve faks numarası : 456 213 24 87 - 456 213 24 86
c) Elektronik Posta Adresi : gumushanesatinalma@outlook.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : KELKİT DEVLET HASTANESİ ŞİRAN DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : İhale Konusu Mallar, Sözleşme İmzalanmasından Sonra İlgili Sağlık Tesisinin Talebinden İtibaren En Geç 15 (onbeş) Gün İçerisinde Teslim Edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karaer Mahallesi Sümbül Sokak (Halk Sağlığı Müdürlüğü Binası 1. Katı) Merkez / GÜMÜŞHANE
b) Tarihi ve saati : 06.08.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tekliflerin Değerlendirme Aşamasında, Kullanıcı Sağlık Personellerinin Talebi Halinde İhale Komisyonu Tarafından, Numune Değerlendirmesi Yapılabilecektir.
Numune Gönderilmesi İçin İsteklilere Yeterli Süre Resmi Yazı İle Bildirilecek Olup, Belirtilen Süre İçerisinde Numune Göndermeyen İsteklilerin Teklifleri İlgili Kısım/Kısımlar İçin Geçersiz Teklif Olarak Kabul Edilecektir
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği / Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 15 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası A.Ş. Gümüşhane Şubesindeki TR660001200938100005000080 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 ((altmış)) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Battaniye (Yetişkin) 125 Adet
Battaniye (Çocuk) 15 Adet
Yastık 250 Adet
Yastık Alez Koruyucu 150 Adet
Tulum Alez Yatak Koruyucu 150 Adet
Box Önlüğü (Yazlık) 500 Adet
Disposable Box Önlüğü 500 Adet
Hasta Önlüğü (Yetişkin) 40 Adet
Hasta Önlüğü (Çocuk) 20 Adet
Nevresim Takımı 400 Takım
Çarşaf 150 Adet
Yastık Kılıfı 150 Adet
Hasta Pozisyon Destek Yastığı (Bacak Altı) 5 Adet
Hasta Pozisyon Destek Yastığı (Bacak Arası) 5 Adet
Hasta Pozisyon Destek Yastığı (Üçgen) 5 Adet
Hasta Pozisyon Destek Yastığı (Simit) 5 Adet
Düz Yeşil (160*180 cm) 800 Adet
Düz Yeşil (100*90 cm) 100 Adet
Düz Yeşil (40*40 cm) 30 Adet
Delikli Yeşil (110*100 cm kumaş, 10*10 cm delik) 100 Adet
Delikli Yeşil (40*40 cm kumaş, 10*10 cm delik) 30 Adet
Bez Bone 50 Adet
Bez Şalvar 30 Adet