• İhale No
    2015/18764
  • İhale Adı
    TELEFON SANTRALİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Mart 2015 10:00
  • İdare
    MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Yayın Tarihi
    09 Mart 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TELEFON SANTRALİ SATIN ALINACAKTIR

YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

MAKÜ İSTİKLAL YERLEŞKESİ REKTÖRLÜK BİNASI- SAĞLIK YÜKSEKOKULU- EĞİTİM FAKÜLTESİ A VE D BLOKLARINA TELEFON SANTRALİ ALINMASI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/18764
1-İdarenin
a) Adresi : İstiklal Yerleşkesi Örtülü Mevkii 15030 Örtülü Mevkii BURDUR MERKEZ/BURDUR
b) Telefon ve faks numarası : 2482132260 - 2482132299
c) Elektronik Posta Adresi : yidb@mehmetakif.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İstiklal Yerleşkesinde bulunan Rektörlük Binası, Sağlık Yüksekokulu ile Eğitim Fakültesi A ve D Bloklarına Telefon Santrali için, ihtiyaç raporunda yer alan 27 kalem Mal alımının yapılması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İstiklal Yerleşkesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren yüklenici malzemelerin tamamını 75 gün içerisinde idaremize montaj dahil çalışır vaziyette teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mehmet Akif Ersoy üniversitesi İstiklal Yerleşkesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Örtülü mevkii 15030 BURDUR
b) Tarihi ve saati : 17.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

Adayın veya isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise Kamu İhale Genel Tebliği' nin 58.3 maddesi gereğince ilgili bentler aşağıda belirtilmiştir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Alım konusu malın özelliği göz önünde bulundurularak, satış sonrası servis, bakım ve onarım hizmetlerine yönelik düzenleme yapılabilir. Bu hizmetlerin, ihaleye katılımda yeterlik kriteri olarak düzenlenmesi halinde ilgili mevzuat esas alınarak aday veya istekli tarafından sunulacak belgeler ve kriterler, ön yeterlik şartnamesinde veya idari şartnamede belirtilir. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin garanti süresi 2 yıl olacak şekilde tüm cihazlarda garanti belgesi düzenlenmesi zorunludur.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

Alım konusu malın ulusal standarda veya dengi uluslararası standarda uygunluğu ve bu uygunluğu gösteren belge veya belgeler istenmektedir.

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Yetkili kurum veya kuruluş tarafından alım konusu malın, kamu kurum ve kuruluşlarına satışının gerçekleştirilebilmesi için ürünün, imalatçısının, satıcısının kaydına ilişkin bir düzenleme gerçekleştirilmesi durumunda; yapılan düzenleme esas alınarak bu belge veya belgeler ihaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenir. İş ortaklığında ortaklardan biri tarafından teklif edilen malın kayıt belgesinin sunulması yeterlidir. Ancak satışın gerçekleştirilebilmesi için imalatçı veya satıcı kaydına yönelik bir düzenleme bulunması durumunda; iş ortaklığı ortaklarından her biri durumuna uygun belgeyi sunmak zorundadır. Konsorsiyum ortaklarının her biri ise başvuruda bulunduğu veya teklif verdiği kısım için istenen belge veya belgeleri sunar.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tedarik edilecek malların kataloglarına ve fotoğraflarına ait dokümanlar idare tarafından istenilmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Makü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Muhasebe Müdürlüğüne veya Halk bankası burdur şubesi TR080001200931600016000085 İban nolu hesaba yatırıp idarenin adresinden satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mehmet Akif Ersoy üniversitesi İstiklal Yerleşkesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Alcatel OmniPCX Enterprise Telefon Santrali 1 adet
Analog Dış hat 16 adet
PRI Dıl Hat 1 adet
Sayısal Abone Hattı 480 adet
Analog Abone Hattı 104 adet
İP Abone Hattı 10 adet
Operatör Konsolu 1 adet
Alcatel 4039 sayısal set 100 adet
Alcatel 4029 sayısal set 100 adet
Alcatel 4068 ip set 10 adet
Alcatel 4018 İp set 10 adet
40 tuşlu ek modül 50 adet
Akü Rectifier 3 adet
Media gateway L kabinet remote modül 8 adet
ACT- 14 shelf 2 adet
Alcatel 6450- P10L 10 port(8 port POE) Switch 3 adet
Alcatel 6450- U24 24 Port SFP Switch 3 adet
Alcatel 6450- 24 24 Port 10/100/1000 Switch 2 adet
Joniper EX2200- 24T- 4G 24 Port 10/100/1000 Switch 7 adet
Joniper EX2200- 48T- 4G 48 Port 10/100/1000 Switch 14 adet
AXİS P1354-L Dış Mekan İP Kamera 4 adet
AXİS M3204 İç Mekan Dome İP Kamera 1 adet
16U Dikili Tip Rack Kabinet 28 adet
12U Duvar Tipi Rack Kabinet 4 adet
Fiberoptik Patch panel 44 adet
UTP Cad-6 Patch Panel 70 adet
SFP Gibic single mode 80 adet