• İhale No
    2014/161736
  • İhale Adı
    TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ocak 2015 09:00
  • İdare
    KIZILCAHAMAM BELDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Aralık 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK, ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

KIZILCAHAMAM BELDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

150 işçi ile Kızılcahamam belediyesi sınırları içinde çöplerin toplanması,cadde ve sokakların süpürülmesi,park ve bahçelerin bakımı,belediye ait hizmet binaları bina içi temizliğinin yapılması ve diğer birimlerde işçi çalıştırılması işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/161736

1-İdarenin

a) Adresi : AKÇAY MAH. CENGIZ TOPEL CAD. 8 06890 KIZILCAHAMAM/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3127361030 - 3127360541
c) Elektronik Posta Adresi : k.hamambel@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 ay süreli 150 işçi ile kızılcahamam belediyesi sınırları içinde çöplerin toplanması,cadde ve sokakların süpürülmesi,park ve bahçelerin bakımı,belediye hizmet birimlerinin bina içi temizliğinin yapılması ve diğer birimlerde işçi çalıştırılması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kızılcahamam Belediyesi Mücavir alan sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmidört ) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Akçay mah. Cengiz Topel cad. No:8 Kızılcahamam ANKARA
b) Tarihi ve saati : 15.01.2015 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

 Belediyemize ait Belediye Sınırları İçindeki Çöplerin toplanması ve Nakli, Park ve Bahçelerin Bakımı işinde kullanılacak araçların cins ve miktarları aşağıdaki gibi olacaktır:
ARACIN CİNSİ MODEL YILI KİM TARAFINDAN TEMİN EDİLECEĞİ MİKTARI
13+1 m3 Hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu günlük 50 km yol yapacak 2014 model İdare Malı 1 Adet
13+1 m3 Hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu günlük 60 km yol yapacak En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 1 Adet
7+1 m3 Hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu günlük 60 km yol yapacak 2012 model İdare Malı 1 Adet
7+1 m3 Hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu(nisan-kasım aylarıda 8 aylık) günlük 120 km yol yapacak En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 2 Adet
Kontrol Aracı Çift Kabin Kamyonet günlük 40 km yol yapacak En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 2 Adet
İlaçlama aracı Çift Kabin Kamyonet (mayıs -ekim aylarında 6 ay) günlük 30 km yol yapacak En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 2 Adet
İş makinesi kazıcı yükleyici (Çöp döküm sahasında çalışacak) aylık 24 saat çalışacak. En az 2007 model Yüklenici Temin Edecek 1 Adet
Damperli kamyon 6 m3 günlük 50 km yol yapacak En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 1 Adet
Elektrikli Kombine Damperli Çöp Toplama ve Basınçlı Yıkama  Aracı ( günlük 8 saat çalışacak) En az 2012 model  1 adedi Yüklenici  kendi malı olacak 2 adeti ise  Yüklenici Temin Edecektir. 3 Adet
Arazöz 8-10 Ton günlük 30 km yol yapacak En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 1 Adet
Traktör kasalı günlük 30 km yol yapacak 1991 model İdare Malı 1 Adet
Vakumlu Süpürge Aracı 4 m3 günlük 50 km yol yapacak(mayıs -ekim aylarında 6 ay) 2007 Model İdare Malı 1 Adet
Elle kumandalı benzinli süpürge aracı ( günlük 4 saat çalışacak) En az 2012 model  Yüklenici Temin Edecek 2 Adet

ELEKTRİKLİ KOMBİNE DAMPERLİ ÇÖP TOPLAMA VE BASINÇLI YIKAMA ARACI TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Elektrikli kombine Damperli Çöp Toplama ve Basınçlı Yıkama Aracı ( En az 300 Ah –en fazla 350 ah ve entegre şarj ünitesine sahip, en az 1,5m3-en fazla 2m3 çöp toplama kapasitesine sahip, en az 400kg en fazla 450kg taşıma kapasitesine sahip, en fazla 1,5m boşaltma yüksekliğine sahip, araca entegre en az 120 bar basınçlı ve en az 200litre temiz su kapasiteli yıkama sistemine sahip ve alüminyum malzemeden 2 yan kapağı açılır kasalı özelliklere sahip Yüklenici malı    ( Trafiğe çıkış tarihi itibari ile 2012 ve üstü ) Araç trafiğe açık alanlarda yollarda çalıştırılacağından Karayolları Trafik kanununa uygun olarak bu araç ruhsat ve plaka ile ibraz edilecektir.
ARAÇLARIN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
13+1 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU
ADEDİ               : 1 ADET
      KAPASİTESİ                             : 13+1 M3 KAPASİTELİ
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü

7+1 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU
ADEDİ               : 2 ADET
      KAPASİTESİ                             : 7+1 M3 KAPASİTELİ
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü

KONTROL ARACI ÇİFTKABİN KAMYONET
ADEDİ               : 2 ADET
      KAPASİTESİ                             : ÇİFT SIRA OTURMA KABİNLİ
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü
İLAÇLAMA ARACI ÇİFTKABİN KAMYONET
ADEDİ               : 2 ADET
      KAPASİTESİ                             : ÇİFT SIRA OTURMA KABİNLİ
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü
İŞ MAKİNESİ KAZICI YÜKLEYİCİ
ADEDİ               : 1 ADET
      MOTOR GÜCÜ                       : EN AZ 100 BG
      MODELİ                : En az  2007 ve üstü
DAMPERLİ KAMYON 6 M3
ADEDİ               : 1 ADET
      KAPASİTESİ                             : EN AZ 6 M3
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü
ARAZÖZ 8-10 TONLUK
ADEDİ               : 1 ADET
      KAPASİTESİ                             : EN  AZ 8-10 TONLUK SU TAŞIMA KAPASİTELİ
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü
ELLE KUMANDALI BENZİNİ SÜPÜRGE ARACI
ADEDİ               : 2 ADET
      KAPASİTESİ                             : 240 LİTRE
      MODELİ                : En az  2012 ve üstü
b) İdareye ait araçlar iş başlangıcında belediye teknik ekibi tarafından bakımı yapılarak bulunduğu halinin tespiti ile tutanakla yüklenici firmaya teslim edilecek bu araçların sigorta ve muayene ücretleri hariç tüm giderleri (yakıt ve bakım) yüklenici tarafından karşılanacaktır.İdareye ait araçlar iş bitiminde idare tarafından oluşturulacak teknik ekip vasıtasıyla kontrol edilerek normal kullanımdan dolayı eskimeler dışındaki kullanıcı hatasıyla oluşan arızalar yüklenici firma tarafından yaptırılarak teslim alınacaktır.
c) Tüm araçlar Karayolları Trafik Nizamnamesine ve Araçların Tadil, imal ve montaj Yönetmeliği’ne uygun olacaktır.
d) Tüm araçların ruhsatlarında, aracın teknik özelliği islenmiş olacaktır.
e) Araçların yıllık Zorunlu Trafik Sigorta Poliçeleri, Egzoz Muayeneleri, Fenni Muayeneleri tam ve zamanında yaptırılmış olacaktır.
f) Araçlarda Türkiye Karayolları Trafik Tüzüğü’nde belirtilen far, stop, sinyal ve park lambaları mutlaka bulunacak ve her zaman çalışır durumda olacaktır.
g) Tüm çöp araçlarında döner sarı uyarı lambası bulunacaktır. Döner sarı uyarı lambası her zaman çalışır durumda olacaktır. Araçlarda mutlaka geri vites düdüğü bulunacaktır.
h) Araç listesinde belirtilen ve yüklenicinin temin edeceği araçlardan Elektrikli Kombine Damperli Çöp Toplama ve Basınçlı Yıkama  Aracı  özellik arz etmesi ve piyasadan teminlerinin kolay olmaması nedeni ile hizmet alım ihaleleri uygulama yönetmeliğinin 41.maddesi uyarınca ihale konusu işin yapılabilmesi için isteklinin kendi malı olması gerekir. Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine,teçhizat ve diğer ekipman ruhsat demirbaş ve amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir. Araçlara ait teknik özellikler yukarıdaki tabloda belirtilmiş olup, kendi malı olarak istenen araçlara ait belgeler eklenecektir.
i) Araçlarda çevreyi rahatsız edici şekilde müzik dinlenmeyecektir ve gürültü kirliliğine yol açacak kornalar kullanılmayacaktır.
j) Araçların kaporta, karoser ve kasa aksamları çürük, kırık, sarkmış ve boyasız olmayacaktır.
k) Araçların egzozu kopuk, çevreyi rahatsız edecek şekilde susturucusuz olmayacak, motordan aşırı siyah duman, diğer aksamlardan yağ, yakıt gibi çevreyi rahatsız edici sızıntılar olmayacaktır.
l) Tüm araç şoförleri Trafik kurallarına uyacaklar ve araçların arka kısmında sürücü hatalarını
şikayet edebilmek amacıyla telefon numarası yazılı olacaktır.
m) Araçlarda, Yüklenici firmanın logosu ve Belediye tarafından yazılması istenen yazılar dışında, herhangi bir kişi veya kurumun reklam veya başka bir amaçla logo, amblem ve ismi bulunmayacaktır.
n) Araçlar, kesinlikle far, fren, stop ve sinyal lambaları eksik veya arızalı olarak trafiğe çıkmayacaktır.
o) Araçların özellikle fren ve debriyaj aksamları arızasız olacaktır. Frenleri zayıf araçla trafiğe kesinlikle çıkılmayacaktır.
ö) İşlerin yapılmasında kullanılacak olan su ve elektrik giderleri ( Vidanjör, Süpürme Makinesi ve Elektrikli Kombine Damperli Çöp Toplama ve Basınçlı Yıkama  Aracı ) idare tarafından karşılanacaktır.
p) Araçlar her mesai bitiminden sonra yıkanacaktır ve sürekli temiz tutulacaktır.
r) Yüklenici firmaya şantiye alanı ve idari büro olarak belediye tarafından yer gösterilecek olup bu yerin elektrik ve su gideri yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
s) Tüm araçlarda, ön ve arka tamponda, plaka levhaları bulunacaktır.
t) ) İdare malı araçlarda çıkacak kullanımdan dolayı oluşacak tüm arıza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olup, bunlarla ilgili oluşacak giderler yükleniciye aittir
u) Çalışacak personelin kullanacağı süpürge, faraş, çöp torbası, kürek vb. gerekli  kişisel malzemeler yüklenici tarafından temin edilerek ilgili elemana verilecek ve bu giderler teklif bedelin içinde sayılacak olup bu malzemeler için yükleniciye ayrıca bir bedel ödenmeyecektir.

v) Yüklenicinin temin edeceği araçların tüm giderleri (yakıt,tamir-bakım, yedek parça, sigorta,vs.) teklif fiyata dahil olup ilave ücret ödenmeyecektir.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

ISO 9001 :2008 ( KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ )    
ISO 14001:2004 ( ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMLERİ BELGESİ )    
TS 13111 HİZMET YETERLİLİK BELGESİ )    
TS 12706 ( Peyzaj Hizmetleri – Genel )    
"TS 12866 ( Peyzaj Mimarlığı-Bakım Onarım Hizmetleri ) istenilmekte olup bu belgelerin teklif dosyasında sunulması zorunludur.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede Katı Atıkların Toplanması ve nakil hizmetleri ve bina temizliği hizmeti işlerinin bir bütün içerisinde gerçekleştirilmesi veya Katı Atıkların Toplanması ve nakil hizmetleri Park ve bahçe bakım onarım hizmet alımı işlerinin bir bütün içerisinde gerçekleştirilmesi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kızılcahamam Belediyesi İhale İşleri adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kızılcahamam Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müd. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim