• İhale No
    2016/38977
  • İhale Adı
    TEMİZLİK,HIRDAVAT MALZEMELERİ VE FİLTRE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mart 2016 10:00
  • İdare
    Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    29 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK,HIRDAVAT MALZEMELERİ VE FİLTRE SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -YUNUS EMRE-ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

TEMİZLİK,HIRDAVAT MALZEMELERİ VE FİLTRE ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/38977
1-İdarenin
a) Adresi : ULUÖNDER MAH. SALIH BOZOK CAD. NO:23 26190 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 KISIM TEMİZLİK MALZEMESİ,4 KISIM FİLTRE,4 KISIM HIRDAVAT MALZEMESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastane Yöneticiliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacak olup işin bitim tarihi olan 31 Aralık 2016 tarihine kadar yüklenici / yükleniciler sözleşme kapsamındaki malzemeleri siparişe istinaden peyder pey teslim edeceklerdir. Teslimatlar (Siparişin yükleniciye teklif mektubunda verilen telefon, faks numarasına veya adresine yazılı olarak tebliğinden itibaren) 10 işgünü içerisinde Muayene Kabul Komisyonu gözetiminde Hastanenin ilgili deposuna Teslim edilecektir.Firmalar tarafından teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanenin ilgili deposuna bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır.Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanemiz sorumlu olmayıp malzemelerin depoya istiflenmesi yükleniciye aittir. Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastane Yöneticiliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 29.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İhale kısımlarına ait teknik şartnamelerde istenmiş olan belgelerin aslı veya noter onaylı fotokopileri  ihale teklif dosyasında sunulacaktır.

Teklif edilen yerli malı ürünler için; kalem sırası üzerlerine yazılarak  yerli malı belgesi (asıl veya noter onaylı sureti)  ihale teklif dosyasında sunulacaktır. Yerli malı belgesi verilmeyen ürünler için yerli malı fiyat avantajı uygulanmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.KISIM TEMİZLİK MALZEMELERİ İÇİN;Teklif edilen ürünlerin her birinden iki adet numuneyi  ihaleden önce satın alma birimine  tutanakla teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde kalem sıra numaraları ve firma adı belirtilecek olup, numaralandırma hataları firmanın sorumluluğundadır. Numune getirilmeyen kalemler değerlendirme dışı tutulacaktır.

7.Kısım 4.ve 5. malzemeler için ve 8.Kısım 10.malzeme için  her birinden iki adet numuneyi  ihaleden önce satın alma birimine  tutanakla teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde kalem sıra numaraları ve firma adı belirtilecek olup, numaralandırma hataları firmanın sorumluluğundadır. Numune getirilmeyen kalemler değerlendirme dışı tutulacaktır.

Diğer Kısımlar için istenildiğinde numune verilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yunus Emre Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Eskişehir Merkez Şubesi nezdindeki TR85 0001 0001 1749 3113 965 001 IBAN nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastane Yöneticiliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OKSİJEN AĞARTICI (SIVI) 4.750 kilogram
ALKALİ AĞIR KİR KAN SÖKÜCÜ (SIVI) 4.750 kilogram
KLORLU AĞARTICI (ÇAMAŞIR SUYU),(SIVI) 4.250 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI (SIVI) 3.500 kilogram
HEPA FİLTRE 305X610X78 H13 24 adet
HEPA FİLTRE 457X457X78 H13 21 adet
HEPA FİLTRE 457X610X78 H13 1 adet
HEPA FİLTRE 305X305X78 H13 4 adet
HEPA FİLTRE 610X610X78 H13 52 adet
HEPA FİLTRE 762X610X78 H13 1 adet
HEPA FİLTRE 535X535X78 H13 32 adet
HEPA FİLTRE 305X610X292 H13 33 adet
KOMPAKT FİLTRE 592X592X292 M6 40 adet
KOMPAKT FİLTRE 490X592X292 M6 40 adet
KOMPAKT FİLTRE 490X592X292 F9 30 adet
KOMPAKT FİLTRE 592X592X292 F9 30 adet
KOMPAKT FİLTRE 287X592X292 F9 30 adet
TORBA FİLTRE 592X592X600 M5 50 adet
TORBA FİLTRE 492X592X600 M5 50 adet
TORBA FİLTRE 287X592X600 M5 50 adet
TORBA FİLTRE 492X492X600 M5 10 adet
KASET FİLTRE 500X620X100 G4 30 adet
KASET FİLTRE 495X495X95 G4 40 adet
KASET FİLTRE 592X592X48 G4 50 adet
KASET FİLTRE 492X592X48 G4 50 adet
KASET FİLTRE 287X592X48 G4 50 adet
KASET FİLTRE 492X492X48 G4 10 adet
KASET FİLTRE 618X840X80 G4 10 adet
KASET FİLTRE 710X430X56 G4 10 adet
KASET FİLTRE 750X430X56 G4 10 adet
KASET FİLTRE 928X840X80 G4 15 adet
KASET FİLTRE 855X580X56 G4 20 adet
KASET FİLTRE 900X580X56 G4 20 adet
TTR Kablo ( 3x2,5) 200 metre
TTR Kablo (3x1,5) 200 metre
TTR Kablo (2x1,5) 200 metre
Cat 6 Lan Kablosu 2.000 metre
Grup Priz (6’lı kablolu) 50 adet
Grup Priz (6’lı kablosuz) 50 adet
Grup Priz (4’lü kablolu) 50 adet
Grup Priz (4’lü kablosuz) 50 adet
Grup Priz (3’lü kablolu) 50 adet
Grup Priz (3’lü kablosuz) 50 adet
Kanalet (16x16) 100 metre
Kanalet (25x16) 100 metre
Kanalet (100x50) 100 metre
Kanalet (40x25) 200 metre
Priz 100 adet
Komütatör Anahtar 100 adet
Adi Anahtar 100 adet
Telefon Masaüstü Makinesi 50 adet
Led Armatür 200 adet
Yuvarlak Led Sıvaüstü 100 adet
Yuvarlak Led Sıvaaltı 100 adet
Flouresan Ampül 100 adet
Klozet Musluğu 200 adet
Spiral Duş Takımı 50 adet
Gömme Rezervuar Ara Boru Seti 20 adet
Gömme Rezervuar Boşaltma Takımı 20 adet
Gömme Rezervuar Şamandıra 20 adet
Silindirli Gömme Kilit 50 adet
Oda Kilidi (İç Kapı Gömme Kilidi) 50 takım
Yale Statik Kapı Kol Takımı 50 takım
Oda Statik Kapı Kol Takımı 70 takım
Statik boyalı WC kapı kol takımı 30 takım
Barel (62LİK) 80 adet
Barel (90LIK) 30 adet
Dar Kilit 25 adet
Çekmece Kulbu 100 adet
Kompakt kapı sürgü 50 adet
Alçıpan 200 adet
Saten Alçı 20 adet
Sıva Alçısı 20 adet
Selülozik Tiner 4 teneke
Sentetik Tiner 4 teneke
Tavan boyası 20 teneke
KASA ATX KASA 450 WATT POWER 70 adet
RAM 4 GB 1600 MHZ DDR3 120 adet
24 Mart 2016

İhale Tarihi 28.03.2016 14:00 olarak değişmiştir.

25 Mart 2016

İhale Tarihi 29.03.2016 10:00 olarak değişmiştir.